הפועל תל אביב עברה היום (רביעי) בבקרה התקציבית, ותקציב שכר השחקנים שלה לעונה הקרובה יעמוד על 15 מיליון שקל. לבקשת הרשות לבקרת תקציבים, הקבוצה הפקידה בחשבון נאמנות סכום של מיליון שקל, עד שיסתיים ההליך המשפטי מול מאור בוזגלו שתבע כספים מהמועדון. הכספים יופשרו רק אחרי הדיון בבית המשפט האזורי לעבודה, שייערך בעוד חודשיים. כל זאת עשוי להידחות, אם המועדון יערער על פסק הדין.
הפועל תל אביב רוצה להשלים את הסגל עם חיזוק של בלם זר, אחרי שכבר החתימה את יהב גורפינקל. שני שחקנים ישוחררו מהמועדון, כפי הנראה. אתמול המגן השמאלי אבו דוסו חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות, והוא יצטרף אל הסגל של קובי רפואה.
1 צפייה בגלריה
צילום: יאיר שגיא
צילום: יאיר שגיא
קובי רפואה
(צילום: יאיר שגיא)
דוסו בן ה-26 מחוף השנהב רשם 61 הופעות בהפועל ראשון לציון בשתי העונות הקודמות והבקיע שני שערים. הוא אמור להיות הזר השישי של הקבוצה. האדומים צפויים לחצות כבר במהלך השבוע את רף 10,000 המינויים - הכי הרבה שמכרו בשמונה השנים האחרונות.
למרות מחאות מסוימות מצד הקהל האדום על רכש לא מספק, אוהדי הפועל תל אביב קנו עד כה כ-9,300 מינויים. לפי הערכות המספר הזה יגיע לחמש ספרות עוד השבוע, מה שיניב לה הכנסה ענקית שמצטרפת למכירות שביצעה בקיץ והכניסו לקופת המועדון כ-13 מיליון שקל.