מכבי חיפה מאיצה את הכנותיה לקראת משחק הליגה האירופאית מול ויאריאל ביום חמישי הקרוב בלרנקה (19:45) כאשר הירוקים מקיימים מיני מחנה אימונים בקפריסין, לאחר שהקבוצה לא שיחקה יותר מחודש בגלל המלחמה. בעקבות בקשת המועדון אופ"א אישרה כי תתקיים לפני המשחק דקה דומיה לזכר הנרצחים והחטופים במתקפת הטרור בעוטף עזה.
לאחר המשחק הירוקים יצאו לפגרת הנבחרות, וכאן יש סימן שאלה גדול בנוגע לזרים של הקבוצה, שעשויים לשוב למדינתם. המצב הביטחוני בישראל מדאיג מאוד את משפחותיהם וחזרתם ארצה אחרי המשחק מוטלת בספק. במידה שהמצב יירגע וייקבע תאריך חזרה לליגת העל, הם צפויים להגיע לארץ. הקבוצה מתכננת להם בכל זאת אימונים אישיים כדי שיחזרו לכושר משחק.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים
שחקני מכבי חיפה מתאמנים בקפריסין
(צילום: אתר מכבי חיפה)
מסאי דגו גיבש את ההרכב לקראת המשחק בחמישי ונראה כי המאמן מתכוון לפתוח במערך הכולל שלושה בלמים (דניאל סונדגרן, עבדולאיי סק, ושון גולדברג שבספק עקב פציעה) כאשר גם לורנצו שימיץ', שמשחק הבכורה הגרוע שלו זכור לכולם, נמצא גם הוא בתמונת ההרכב במידה ששון גולדברג לא יהיה כשיר.
נראה כי שלישיית הקישור סגורה לקראת המשחק עם שואו, עלי מוחמד וצ'ארון שרי. בחלק הקדמי ענאן חלאילי צפוי לפתוח באגף הימני בעוד פרנטזי פיירו יפתח בחוד, יחד עם דין דוד.
ויאריאל מגיעה למשחק הזה עם צרות משלה. מעמדו של המאמן פאצ'טה מעורער, זאת לאחר שהוא מונה רק לפני חודשיים אחרי פיטוריו של קיקה סטיין. ויאריאל נמצאת במקום ה-13 בספרד והפסידה במחזור האחרון 3:2 לאתלטיק בילבאו. בספרד מדווחים כי הפסד למכבי חיפה עשוי לחרוץ את גורלו של פאצ'טה, והנהלת ויאריאל כבר סימנה לו מחליף: מרסלינו, שכבר אימון בקבוצה בין השנים 2013 ל-2016.
פורסם לראשונה: 17:58, 07.11.23