הפועל באר-שבע ואיתמר שבירו קרובים מאוד לסיכום על הצטרפותו של החלוץ. בין הצדדים ישנן שיחות מתקדמות מאוד, כשרק מחלוקת קטנה מונעת חתימה רשמית.
מקורבים לשחקן מציינים שמדובר במחלוקת שאמורה להיפתר ולאחר מכן יעבור שבירו בדיקות רפואיות. באר-שבע כבר סיכמה על רכישתו מקריית שמונה. יש לציין שתהיה זאת קדנציה שלישית של החלוץ, שהיה כבר בדרך לברשיה האיטלקית, בבירת הנגב.
2 צפייה בגלריה
איתמר שבירו
איתמר שבירו
מתקרב לבאר-שבע. שבירו
(צילום: חיים הורנשטיין)
הוא גדל במחלקת הנוער של המועדון ולאחר שלא השתלב בבוגרים, עבר להפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. לאחר מכן, בעונת 2020/21 חזר לבאר-שבע בתור שחקן חופשי. לפני שנתיים בדיוק הושאל לעירוני קריית שמונה, שלאחר מכן מימשה אופציה לרכוש אותו במיליון שקל. כעת באר-שבע תרכוש אותו בחזרה בסכום כפול.
במקביל להצטרפותו, מי שיעזבו את באר-שבע הם תומר חמד, ככל הנראה למ.ס אשדוד ורמזי ספורי לאנטליהספור הטורקית. 48 שעות נותרו לסגירת חלון ההעברות בטורקיה ובתקשורת המקומית מדווחים כי חודשו המגעים בין הקבוצה לשחקן.
2 צפייה בגלריה
שבירו חוגג
שבירו חוגג
שבירו, בקדנציה הקודמת שלו בבאר-שבע
(צילום: EPA)
כזכור, לפני פחות מחודש קשר הפועל באר-שבע כבר היה בדרך לחתימה באנטליהספור, אך בעקבות פערים כספיים, העסקה לא סוכמה. לא ברור מה העסקה החדשה כוללת, אך לפני שלושה שבועות באר-שבע ואנטליהספור סיכמו כי הטורקים יעבירו לדרומיים 500 אלף אירו עבור ספורי.
בנוסף, במועדון היו מאוכזבים עמוקות מהתנהלותו של השחקן בתקרית האלימה מול שי אליאס. גורמים במועדון טענו אז כי השארתו עשויה לגרום לנזק לחדר ההלבשה.