הפועל ת"א הודיעה היום (ראשון) רשמית על החתמתו של בלם/מגן בית"ר ירושלים לשעבר אנטואן קונטה. הצרפתי בן ה-28, שמשחק בנבחרת גינאה, סיכם כבר ביום רביעי שעבר לשנה והבוקר עבר את הבדיקות הרפואיות. האדומים התייעצו עם שחקני בית"ר ירושלים לשעבר, דן איינבינדר ועידן ורד, לפני שהחליטו להשלים את המהלך.
הפועל ת"א הכניסה סעיפי משמעת לחוזה של קונטה, לו יש עבר עם מספר הפרות משמעת, ותוכל לשחררו במידה שיבצע עבירה מסוג זה. יש לציין כי המנהל המקצועי של הפועל ת"א עומר בוקסנבוים עקב אחרי הכושר בו נמצא קונטה במשחקי נבחרת גינאה.
2 צפייה בגלריה
אנטואן קונטה
אנטואן קונטה
חוזר לישראל. קונטה
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
קונטה גדל בפריז סן ז'רמן וגם החל שם את הקריירה שלו, אבל רשם רק הופעה אחת והושאל לריימס, שלאחר עונה אחת החתימה אותו על חוזה ארוך טווח כשחקן חופשי. אחרי שלוש שנים בריימס בית"ר ירושלים רכשה אותו תמורת חצי מיליון אירו. הוא שיחק בבית"ר ארבע שנים ובעונה האחרונה באוניברסיטטה קראיובה הרומנית, שפגשה בחמישי את הפועל באר-שבע במוקדמות הקונפרנס ליג.
קונטה שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת ואפילו בנבחרת הצעירה, שם שיתף פעולה עם שחקנים שהפכו לכוכבים לאחר מכן כמו קינגסלי קומאן וקורט זומה. למרות זאת, הוא לא הצליח להשתלב בסגל של הנבחרת הבוגרת וב-2019 זומן לנבחרת גינאה ומאז רשם שם שתי הופעות.
2 צפייה בגלריה
אנטואן קונט
אנטואן קונט
קונטה בקדנציה שלו בבית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
לקונטה הייתה הסתבכות אחת גדולה מחוץ למגרש כשב-2016 תקף עובר אורח ליד ביתו באמצעות אלת בייסבול ופצע את האיש בצורה קשה. על קונטה נגזר עונש מאסר של שנה בפועל ועוד שנתיים על תנאי, אך הוא לא ריצה את עונשו.