במכבי ת"א מתכוננים למשחק הליגה הקרוב מול עירוני קריית שמונה, שייערך בשבת במסגרת המחזור ה-16. הצהובים מנסים לשדר שקט על רקע עזיבתו הצפויה של המאמן ולדימיר איביץ' לקרסנודאר הרוסית, כאשר הסרבי צפוי לעמוד על הקווים מול הצפוניים וייתכן שגם במשחק שאחריו.
לקראת ההתמודדות מול נועלת הטבלה, מקיימים במכבי ת"א היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק, כאשר איביץ' עונה על שאלות העיתונאים. הצטרפו לשידור החי.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(אתר מכבי תל אביב)
איביץ' נשאל האם זה בסדר לדעתו שמאמן יעזוב את הקבוצה באמצע העונה: "ברור שעדיף להשלים עונה אחת ואפילו שתי עונות באותה קבוצה, אבל זה המצב של המאמנים. אנחנו עם תיקים כל הזמן, אף אחד לא יכול להבטיח לך כשאתה חותם בקבוצה - שתישאר בה יותר מחודשיים. אף אחד לא יודע מה יקרה, אבל אני כאן. אני עובד קשה, ואתן את כל כולי כדי שהקבוצה תצליח. אתם יודעים יפה מאוד מה היה לפניי, לא יודע מה יהיה בעתיד ולא יכול להגיד יותר. יש לי חוזה במכבי ת"א - ואני כאן. אני מרוכז בעבודה שלי ונותן מאה אחוז למועדון שמשלם לי ואעשה זאת עד היום האחרון. אני לא קורא מה כותבים באתרים".
לקראת המשחק בשבת אמר איביץ': "אנחנו צריכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח, אבל לפעמים קורה שדברים לא מסתדרים. למשל המחצית הראשונה במשחק הגביע מול אום אל פאחם. לא הנענו את הכדור, לא תקפנו. במצבים כאלה, כמאמן, אין לך יותר מידי לעשות. חזרנו לעצמנו וניצחנו בסוף, אבל אנחנו צריכים להתסכל על עצמנו ולהישאר חזקים מבחינה מנטלית ופיזית".
על קריית שמונה: "אמרתי לשחקנים שהמיקום של קריית שמונה בטבלה לא משקף את המציאות. יש לה שחקנים טובים והזהרתי את השחקנים. נגיע מוכנים". על ערן זהבי: "הוא עובד קשה, נותן דוגמא לכולם. שחקן מצוין - אני מאוד שמח שהוא איתנו. כולנו שמחים, לא רק בגלל שהוא מבקיע, אלא מהאופן שהוא משחק, מבשל ומנהיג את השחקנים".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א שרן ייני
שחקן מכבי ת"א שרן ייני
לא מתייחס לשמועות. שרן ייני
(צילום: טל שחר)
הקפטן שרן ייני התייחס לשמועות על עזיבת איביץ': "אני לא יודע על זה כלום, ואנחנו לא מתייחסים לזה". על המשך הדרך בליגה: "מי שרוצה להיות בטופ צריך לדעת שהוא צריך לשאוף לנצח בכל משחק, אנחנו מודעים לזה".
על המשחק מול עירוני קריית שמונה: "אנחנו מגיעים בטוחים בעצמנו ונעשה את המיטב כדי לקחת את הנקודות. אנחנו לא מתעסקים במשחק בין מכבי חיפה לבין הפועל באר-שבע. אנחנו רק רוצים לקחת את שלוש הנקודות ומתרכזים בעצמנו".
על הבקעת שערים: "אני חושב שאנחנו מספר 1 בניצול מצבים בליגה, כך שאני לא חושב שיש לנו בעיה בהקתקפה. אני לא מודאג מהעניין, השחקנים יודעים מה לעשות. קורה שיש משחק או שניים בעונה שאין מזל והכדור לא נכנס".
פורסם לראשונה: 10:29, 29.12.22