המגן הימני, עילי פיינגולד, שבשבוע הבא יחגוג 19, חתם היום (חמישי) על חוזה חדש לשלוש שנים.
פיינגולד היה כמובן בנבחרת הנוער של ישראל שקבעה את הישג השיא בקיץ הנוכחי, כשסיימה במקום השלישי בעולם במסגרת המונדיאליטו שנערך בארגנטינה.
1 צפייה בגלריה
עילאי פיינגולד
עילאי פיינגולד
ממשיך בחיפה. פיינגולד
(צילום: LUIS ROBAYO / AFP)
לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני גאה ומאושר להמשיך במקום שהוא הבית שלי. עכשיו חובת ההוכחה היא עלי ואעשה הכל כדי להתקדם בקבוצה הבוגרת ולעזור בהשגת המטרות".
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים על המשך דרכו של עילי פיינגולד בביתו הירוק. עילי בעל יכולות מנהיגות וכישרון, אשר יכולים לסלול דרכו להפוך לשחקן מוביל בקבוצה הבוגרת בעתיד. מאחלים לעילי המון רגעי אושר בשנים הבאות וכמובן הצלחה גדולה".

זרגרי הושאל למכבי פ"ת

לאחר שכמעט ולא קיבל דקות במדי מכבי חיפה בעונה שעברה, אביאל זרגי עובר בהשאלה מהירוקים למכבי פ"ת עד תום העונה. על פי הודעה שפרסמה העולה החדשה, הקשר צפוי לערוך את אימון הבכורה שלו עוד היום.
זרגרי (20) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ועלה לקבוצה הבוגרת בדצמבר 2019. יכולת נהדרת הקנתה לו זימון לנבחרת ישראל, בשורותיה רשם הופעת בכורה בקיץ 2021 מול מונטנגרו, אך לאחר מכן הגיעו פציעות וגם דעיכה. בתחילת 2023 בכל זאת נמכר למכבי חיפה, כחלק מעסקת ירדן שועה, בשורותיה כלל לא שותף אשתקד.
פורסם לראשונה: 08:13, 17.08.23