האם מכבי חיפה תצליח לצרף בלם זר בחלון ההעברות הנוכחי? זה ככל הנראה יקרה רק במידה ותצליח לגרום לאזרוחו של דניאל סונדגרן, אשר מאורס לישראלית. האלופה חידשה את ניסיונותיה מול משרד הפנים לאזרח את המגן במטרה להנחית שחקן רכש נוסף לקראת שלב הבתים של אחד המפעלים האירופיים.
בחיפה יודעים כי עבדולאי סק ייקח חלק באליפות אפריקה (עם נבחרת סנגל) במהלך חודש ינואר ולכן פועלים שם לאזרוחו של סונדגרן בהקדם האפשרי. יש לציין כי חיפה היא לא הקבוצה היחידה שרוצה לאזרח שחקן. גם מכבי ת"א פועלת לכך בכל הקשור לבלם אנריק סבוריט, אך ל-ynet נודע כי משרד הפנים לא ידון באזרוחו בחודשים הקרובים.
3 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
בחיפה פועלים לאזרוחו. סונדגרן
(צילום: עוז מועלם)
כידוע, צמד משחקים מול יאנג בויז ברן - זה כל מה שמפריד בין מכבי חיפה לבין הופעה שנייה ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. הירוקים השלימו אתמול ניצחון כפול על סלובן ברטיסלבה בסיבוב המוקדמות השלישי. אחרי ה-1:2 בחוץ בשבוע שעבר, הגיע ה-1:3 בסמי עופר וסגר עניין.
השחקנים חגגו במשך שעה ארוכה עם האוהדים ובחדר ההלבשה השמחה הייתה גדולה. פרנצדי פיירו, שכבש את השער הראשון במשחק, שוב זכה למחמאות ובחיפה מאוד מרוצים מפתיחת העונה שלו. גם צ'ארון שרי בכושר נהדר ואתמול בישל את כל שלושת השערים של הקבוצה. דיא סבע, שספג לא מעט ביקורת על פתיחת העונה שלו, היה מצוין בצמד המשחקים מול האלופה הסלובקית וזכה לפרגונים.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה סלובן ברטיסלבה  דין דוד חוגג
מכבי חיפה סלובן ברטיסלבה  דין דוד חוגג
ועכשיו: יאנג בויז. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה סלובן ברטיסלבה
מכבי חיפה סלובן ברטיסלבה
יכול להיות מרוצה. דגו
(צילום: עוז מועלם)
מה שכן, לא רק השחקנים והצוות חגגו. גם נשיא המועדון יעקב שחר, אחרי שחיפה הכניסה לקופתה העונה כבר 8.63 מיליון אירו בעקבות ההצלחה בצ'מפיונס. עלייה לשלב הבתים תכפיל את הסכום. "ברור שהתחושות נהדרות, אנחנו בדרך הנכונה", אמרו בחיפה. "עברנו יריבות לא פשוטות והפנים שלנו קדימה. מצפים לנו משחקים קשים מאוד מול יריבה חזקה, אבל אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. מי שאמר שנחלשנו - אוכל עכשיו את הכובע".
בעקבות ההעפלה לפלייאוף והבטחת המקום לפחות בשלב הבתים של הליגה האירופית, הירוקים צפויים לחזק את הקבוצה ולעבות את הסגל. המשחק הראשון מול יאנג בויז ייערך ביום רביעי הבא בסמי עופר כאשר הגומלין יתקיים ביום שלישי לאחר מכן. מאות אוהדים כבר החלו בחיפושים אחר טיסות וחבילות לשווייץ והירוקים יבחנו כמה כרטיסים הם יקבלו למשחק החוץ.
פורסם לראשונה: 06:34, 16.08.23