"ארז כלפון צריך להסיק מסקנות. הוא צריך להתפטר. אם הוא לא יסיק, נסיק עבורו", כך תקף בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג את יו"ר מינהלת הליגה.
"כלפון הוא אדם פוליטי, נלחם לצד משרד הבריאות במקום לצד הקבוצות. המינהלת גוף שיווקי, שמי שמינה אותו זה בעלי הקבוצות, והם שכחו שהם עובדים אצלנו. אנחנו ממשיכים להתאמן עד שהם לא חוזרים מהם מהאיומים ומביאים בכתב מה שאמרו בעל פה. המינהלת נכשלה כישלון חרוץ, גם בנושא רשת הביטחון אחרי שהלכנו והכרזנו על הצלחה חסרת תקדים, ולא קיבלנו עד עכשיו אגורה שחוקה. האינטרסים של כלפון לא ברורים לחלוטין, הפעולה שלו היא ביזיון לליגה שלנו. הוא מאיים בקנס לא חוקי, נמשיך להתאמן".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
מחנות ברורים בין בעלי הקבוצות. משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
חוגג קורא לו להתפטר. ארז כלפון
(צילום: ראובן שוורץ)
המתקפה הזו של בעלי בית"ר, שהגיעה בעקבות מכתב האיום לפיו קבוצה שתקיים אימון תיקנס ב-100 אלף שקל, חשפה מחנאות ברורה בין בעלי המועדונים בליגת העל.
הקואליציה של חוגג, שהורה לשחקניו להגיע הבוקר (שישי) לאימון נוסף בבית וגן, ברורה וכוללת כמובן את חברו הקרוב ג'קי בן זקן שנרשם יחד איתו לליגת המנותקים ולליגת ה-6X6, יחד עם איציק ניסנוב שנרשם גם הוא לליגת המנותקים (האח שרון תומך במינהלת), אלונה ברקת, שהיא אחת האופציות לתפקיד יו"ר המנהלת, אבי לוזון ומוחמד אבו-יונס, שכבר קרא לפירוק המינהלת.
3 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
"נחזור לשחק ב-31 לחודש עם או בלי אישור". אבי לוזון
(צילום: ראובן שוורץ)
אחת הביקורות כלפי כלפון כי הוא מנהל את המערכה ממקום חופשתו ביוון. "יש בזה טעם לפגם", אמר לוזון. כשמהעבר השני מכבי ת"א, מכבי חיפה ובני יהודה הוציאו הודעות תמיכה רשמיות במינהלת.
לוזון נשמע מתוסכל: "אמנם צריך להתאפק עד רביעי, אחרת תהיה אנרכיה עד הסוף. אם לא יתנו לנו אישור להתאמן, כל ה-30 קבוצות המקצועניות יחזרו להתאמן, גם אם יזמינו משטרה. נמאס כבר, נחזור לשחק ב-31 לחודש עם או בלי אישור".