מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי, 22:00) אצל ויאריאל, במשחק דחוי מהמחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. המשחק הקודם בין הקבוצות, שהיה הראשון של הירוקים אחרי הפגרה הכפויה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", הסתיים בניצחון 1:2 של "הצוללת הצהובה", שביצעה מהפך עם שני שערים מהירים בסיום (82 ו-84), אחרי יתרון מפתיע של עבדולאי סק.
כידוע, הקפטן צ'ארון שרי חזר להולנד ולא יהיה בסגל למשחק ביום רביעי וישוב ביום חמישי לישראל, לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בליגת העל. אל המשחק מחר מגיעה חיפה ללא סיכוי להתקדם לשלב הבא, אחרי שצברה בארבעת משחקיה עד כה נקודה אחת בלבד וכבשה שער זכות אחד לעומת שמונה שערי חובה.
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
משחק לפרוטוקול. דגו
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
"ההכנה שלנו תהיה דומה כמו לכל לפני כל משחק", אמר מאמן חיפה, מסאי דגו, במסיבת העיתונאים. "אין במכבי חיפה משחק לא חשוב, אנחנו באים עם מאמץ וגישה של להוציא נקודות. אוי ואבוי אם ניראה כמו ששיחקנו מול ראן. יש לי הרגשה שנעשה משחק טוב".
דגו התייחס ליריבה שממול, שנלחמת על המקום הראשון בבית: "ויאריאל מינתה מאמן חדש ומאוד מנוסה (מרסלינו, ש.א), אלו אותם שחקנים, אבל עם קצת שינויים טקטיים. צריכים להיות מוכנים לזה, צריכים להיות בשיא שלנו כדי להוציא תוצאה טובה".
2 צפייה בגלריה
רפאלוב
רפאלוב
רפאלוב מול ויאריאל במפגש הקודם בין שתי הקבוצות
(צילום: AP Photo/Petros Karadjias)
דגו המשיך: "חלון ההעברות בינואר? יש לנו עד אז תשעה או עשרה משחקים, הראש שלי בכלל לא שם. מתמקד רק במשחקים הקרובים, חשוב להיות מרוכזים בכל משחק בתקופה הזו. יש זמן עד אז, מי שצריך לעבוד על זה עובד מאחורי הקלעים".
המאמן התייחס להיעדרותו של שרי: "לצ'ארון שרי יש בעיה אישית בבית עם הילד, זה לא משהו שנוצר עכשיו. הוא עושה את כל המאמצים להיות איתנו ולתת מעצמו, לפעמים זה לא פשוט אז נתנו לו אישור ללכת. הוא יהיה במשחק הבא נגד בית"ר ירושלים".
שריף כיוף דיבר גם כן במסיבת העיתונאים: "אני מנסה להשתפר ולהתקדם כל הזמן, כל משחק באירופה הוא חשוב. אנחנו באים לתת הכל ולהציג יכולת טובה ככל האפשר, לנצח את המשחק".