יומיים לפני התאריך האחרון שבית הדין העליון נתן לבית"ר ירושלים כדי לעבור בבקרה, אחרת היא תורד ליגה, העברת הבעלות לידיו של ברק אברמוב עדיין לא נסגרה - ובמועדון מורגש לחץ גדול.
אברמוב התנה את הסכם רכישת הקבוצה ממשה חוגג בשלושה תנאים. שניים מהם מולאו: מכירת בני יהודה ואישור המשטרה, למרות שהוא עדיין צריך לאשר סופית את המתווה מול המשטרה, ולקבל את אישור דירקטוריון מינהלת הליגה לשיעבוד זכויות השידור. הבעיה שנותרה היא ערבות להלוואה בסך עשרה מיליון שקל שהקבוצה רוצה לקחת כדי לכסות חובות, שאברמוב לא מוכן להיות ערב לה.
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. בינתיים אין מי שיהיה ערב להלוואה
(צילום: אורן אהרוני)
ישנם מספר גופים שמוכנים לתת את ההלוואה, אך עניין הערבות נותר ללא פתרון עד כה. ביממה האחרונה נערכו שיחות עם אנשי עיריית ירושלים, אולם למרות העברת המסרים כי היא תהיה מוכנה לסייע לבית"ר, אין כרגע אישור למתן ערבויות. גם הגוף המשדר מוכן להציג מימון ביניים, אולם מתנה זאת בכל שהמינהלת תיקח על כך אחריות - דבר שהיא מסרבת לעשות כרגע. "המנהלת צריכה לעזור לבית"ר, לשם מה הקימו אותה?", אמרו גורמים בבית"ר.
בקבוצה מבינים כי מה שהופך את היום הנוכחי לדרמטי הוא הניסיון לסגור את נושא ההלוואה. לוח הזמנים מחייב את אברמוב להגיש להתאחדות עד מחר את הבקשה לכינוס הוועדה להעברת זכויות, אחרת בית"ר לא תספיק להעמיד תקציב בזמן. "אם היום לא תהיה ערבות להלוואה, בית"ר הולכת לליגה א'", אמרו במועדון.