בשורה נהדרת להפועל באר שבע לאחר שהתקבלה החלטה רשמית לא לפרק את הגג של אצטדיון טוטו טרנר ולהסתפק בשיפוץ בלבד. המשמעות: הקבוצה תוכל לחזור לארח בביתה כבר בעונה הנוכחית.
הערב (חמישי), לפני משחקה החשוב של הפועל באר שבע נגד ויקטוריה פלזן בפלייאוף הליגה האירופית, התקבל במשרדי עיריית באר שבע הדו"ח הסופי של הקונסטרוקטור ישראל דוד, שנשכר על ידי העירייה לצורך אפיון ומציאת פתרונות לתיקון הגג. כזכור, מאז תחילת חודש יוני נאסר על הקבוצה לארח את משחקיה הביתיים באצטדיונה הביתי, זאת לאחר שהתגלו בו ליקויי בטיחות חמורים שעשויים להוביל לקריסת הגג, זאת פחות מחמש שנים לאחר חניכתו.
1 צפייה בגלריה
אצטדיון טוטו טרנר
אצטדיון טוטו טרנר
אצטדיון טוטו טרנר
(צילום: שי מוגילבסקי)
מאז נודדת הקבוצה ומארחת את משחקיה באצטדיון טדי בירושלים, במושבה בפתח תקווה והי"א באשדוד. צו סגירה הוצא לאצטדיון ומאז שוקלים בעירייה כיצד לפעול לפתרון הבעיה. בחודש אוגוסט כבר הודיע ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' כי בלית ברירה ייאלצו לפרק את הגג ולהרכיב גג חדש, הליך אשר היה אורך חודשים רבים ומונע מהקבוצה לארח את משחקיה בבירת הנגב בעונה הקרובה.
מעבר לכך, גם מדובר בהליך יקר מאוד שעלול היה לעלות למעלה מ-50 מיליון שקלים, ומהווה מכה קשה לקבוצה גם במישור המקצועי. זאת למרות שהעירייה הבטיחה להעביר לקבוצה את הסכום.