מכבי ת"א תתארח הערב (רביעי, 20:00) אצל אא"ק לרנקה הקפריסאית במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס-ליג. מחשש לריגול, בחר המאמן רובי קין לקיים את האימון המסכם של מכבי בקריית-שלום והיא נחתה רק אמש באי השכן.
במועדון רק ביקרו באצטדיון שיארח את המשחק ולא התאמנו בו. "קורה לפני משחקים שאנחנו מתאמנים בבית ומשחקים באצטדיון למחרת. זה לא שונה, עשיתי את זה 20 שנה", הסביר קין. "אני מעדיף להתאמן בקריית שלום כדי שנוכל לעבוד טוב, באצטדיונים יש הרבה אנשים שמסתכלים".
1 צפייה בגלריה
קין
קין
זהיר. קין
(צילום: עוז מועלם)
אחד משחקניה החדשים לשל מכבי ת"א, פליסיו מילסון, נשאר בארץ על מנת לנסות ולהתאושש מהפציעה שלו. היכולת הטובה של פארפה גיאגון במשחק הגומלין מול פטרוקוב במולדובה צפויה להקנות לו מקום בהרכב הערב. "אנחנו יודעים בדיוק מה מחכה לנו. לרנקה קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור. אנחנו מכירים את החולשות והחוזקות שלהם ונצטרך לנצל את זה", אמר המאמן. "נצטרך להיות חכמים בדרך בה אנחנו מגינים. צריך להיות זהירים, אבל גם להסתכל על עצמנו ולראות מה אנחנו רוצים לעשות".
קין מודע לפערי האיכות בין הקבוצה הפושרת ממולדובה למשוכה גבוהה יותר כמו לרנקה, למרות שמכבי ת"א פייבוריטית מובהקת. "זה מבחן שונה, ברור שככל שאתה מתקדם בשלבים - הקבוצות חזקות יותר", הוסיף קין. "צפינו בהרבה סרטונים שלהם מהעונה שעברה והעונה. זו קבוצה טובה, עם מאמן ספרדי. הם אוהבים לשחק בצורה מסוימת עם הרבה שחקנים ספרדים. אנחנו מצפים למשחק קשה, כולנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים ולא באף אחד אחר. אנחנו מכירים את החוזקות והחולשות שלהם ואני בטוח שגם הם את שלנו. אני חוזר על זה שאנחנו צריכים להיות יותר חדים מול השער, לא רק החלוצים, כל הקבוצה".
קין הכין את השחקנים שלו, כשההרכב מתחיל להסתגל להיררכיה, כשבין היתר זרים שמתנדנדים כמו ג'ורג'ה יובאנוביץ' ודריק לוקאסן יישבו על הספסל. "יש הרבה קבוצות מאחורי הקלעים והרבה עבודה גדולה שאנשים עושים. אם משהו ישתנה אני בטוח שאתם תהיו הראשונים לדעת", סיכם קין בהתייחסו לשוק ההעברות.