כריסטיאנו רונאלדו מחכה לנבחרת ישראל. הכחולים-לבנים יקיימו שני משחקי ידידות בחודש יוני הקרוב, רגע לפני פתיחת טורניר היורו. ב-5 ביוני תארח ישראל את מונטנגרו וכעבור ארבעה ימים תצא למשחק בליסבון מול אלופת אירופה, פורטוגל.
המפגש עם ישראל צפוי להיות משחק ההכנה האחרון של פורטוגל לקראת מסעה להגנת התואר. הכוכב הגדול של הפורטוגלים עלה בשבוע שעבר לראש הטבלה ההיסטורית של הכובשים במשחקים במדי הקבוצות והנבחרות לאחר שהבקיע את השער ה-760 בקריירה. הוא עשה זאת מול נאפולי, במשחק הסופר קופה האיטלקי בו ניצחה יובנטוס 0:2.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
יפגוש את ישראל ביוני. רונאלדו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
מחכה למשחקים. רוטנשטיינר
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
רונאלדו ערך 170 הופעות בנבחרת פורטוגל בכל המסגרות והבקיע 102 שערים. הוא פגש את נבחרת ישראל פעמיים בעבר. הראשונה ב-3:3 באצטדיון רמת גן במרץ 2013 וב-1:1 בפורטוגל בנובמבר באותה השנה.
מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, אמר: "נעשה הכל כדי להגיע למשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל לאחר פתיחה מוצלחת של מוקדמות המונדיאל במרץ הקרוב. כל משחק שנבחרת ישראל עורכת, בטורניר רשמי או במפגש ידידות, עוזר לנו להתקדם. ברור שמשחק בליסבון מול אלופת אירופה, עם שחקנים מהטובים ביותר בעולם, הוא מאתגר, אבל גם בו נשאף, כמו תמיד, להשיג תוצאה שתגרום לאוהדי הנבחרת להמשיך להתגאות בה".
כזכור, ישראל שובצה בבית 6 במוקדמות המונדיאל יחד עם דנמרק, אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. המשחק מול דנמרק יתקיים בארץ ב-25 במרץ 2021 וכעבור שלושה ימים יתמודדו הכחולים-לבנים שוב בבית, הפעם מול סקוטלנד.