פתיחת המשחק הסוחפת מול מכבי תל אביב אתמול (שני) גרמה למכבי חיפה להאמין שסוף סוף אפשר לנצח את הצהובים בליגה לאחר בצורת של יותר מארבע שנים, אך היא שוב ירדה מאוכזבת עם 2:2 בסמי עופר ואיבוד יתרון כפול.
נכון שהירוקים עדיין מובילים בארבע נקודות (ומשחק חסר) על האלופה בטבלה, אך מעבר לניצחון המשחק אתמול אמור היה להיות סוג של הצהרת כוונות להמשך העונה ויכול היה להכניס את היריבה המרה למשבר. בסיום שררה דממה בחדר ההלבשה, השחקנים היו מסוגרים ומילה לא נאמרה. הפנים של ברק בכר והצוות אמרו הכל, הם הרגישו שהם הולכים להתפוצץ על הצהובים וההגמוניה עוברת אליהם אך כשלו במחצית שנייה חלשה מאוד.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
"כולם מאוכזבים, זה תיקו שכולו הפסד, פתחנו טוב מאוד את המשחק אך חבל שהורדנו את הרגל מהגז, זה משחק שיכול היה לחסל אותם מנטלית, זה התחיל מבטיח אבל משום מה נעלמנו מהדקה ה-30", אמר שחקן בקבוצה.

איפה חזיזה ואשכנזי?

בזמן שיורגוס דוניס הבין שיש לו בעיה וביצע שינויים, בכר המתין עד לדקה ה-65 כדי לבצע את החילוף הראשון שלו - זה היה מאוחר מדי. הצהובים השתלטו על המשחק והפכו להיות דומיננטיים ומסוכנים מדקה לדקה. בכר הגיב מאוחר מאוד, הוא היה צריך להכניס את הצמד יובל אשכנזי ודולב חזיזה מוקדם יותר כדי שיחזיקו כדור. חיפה של המחצית השנייה נראתה חסרת אוויר ושחקנים התעייפו מאוד.
4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה וברק בכר
דולב חזיזה וברק בכר
לא בונה עליו? ברק בכר ודולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה בסיום
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה בסיום
שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה בסיום
(צילום: עוז מועלם)
חזיזה ואשכנזי היו בעונה שעברה הכוכבים של מכבי חיפה, באנקרים בהרכב. ההשפעה שלהם על המשחק הייתה מכרעת, הם היו שחקני מפתח שהשפיעו מאוד על משחק ההתקפה. סאן מנחם שבלט אצל מרקו בלבול ירד גם הוא לספסל לטובת טאלב טואטחה ונראה כי יתקשה לראות דשא מעכשיו. עופרי ארד שהיה לבלם הכי בטוח בהרכב של בלבול ירד לספסל וחבשי מועדף על ידי בכר. אין ספק כי מדובר בהחלטות עם משמעות, בכר לא חושש משינויים ולומר את האמת, הוא מפתיע גם את שחקניו.

אכזבה מגלזר, שביעות רצון מפלאניץ'

השוער עומרי גלזר שפתח בהרכב על חשבונו של ג'וש כהן הפצוע יחזור כנראה לספסל כבר במשחק הקרוב של הירוקים. את השער השני של הצהובים שכבש יונתן כהן גלזר היה צריך לעצור ויש להוסיף לזה את ההתמהמהות שלו בכל פעם שקלט את הכדור בזמן שצ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה עטו לכיוון השער. המקום שלו בהרכב כנראה חד פעמי.
4 צפייה בגלריה
דן גלזר
דן גלזר
ישוב לספסל. דן גלזר
(צילום: עוז מועלם)
מי שהציג יכולת טובה הוא הבלם בוגדן פלאניץ' שהיו הרבה מאוד חששות לגביו. הוא נראה טוב, עם מלא ביטחון ובחיפה שבעי רצון מיכולתו. הצמד רוקאביצה ושרי הוכיח פעם נוספת עד כמה הוא קטלני. בחיפה צפויים להיפגש עם השניים בקרוב ולהציע להם חוזים חדשים מאחר שהם מסיימים חוזה בסיום העונה. כבר בינואר הקרוב הם יוכלו לנהל מו"מ מול כל קבוצה, לכן הירוקים רוצים לסכם איתם.