במכבי חיפה מתכוננים מאחורי הקלעים לקראת האפשרות של עזיבת הקפטן נטע לביא לגמבה אוסקה היפנית. אחרי הערכת מצב של הצוות המקצועי בראשותו של ברק בכר, מי שניצב בראש רשימת המחליפים הוא אל-ים קנצפולסקי מהפועל ת"א, אותו ינסו הירוקים לצרפו מיידית.
ייתכן כי הדרבי החיפאי במסגרת שמינית גביע המדינה יהיה האחרון של לביא במועדון נעוריו, מה שהוביל את בכר לבחון את האופציות השונות. מאמן האלופה לא מתכוון לשחרר את אחד הזרים, כאשר החיפוש אחר מחליף הוא בעיקר בשוק הישראלי. אחרי שעלו שמות כמו עדן קארצב וגוני נאור, מתברר כי האופציה המועדפת מבחינת בכר על חשבונו של לביא הוא קנצפולסקי.
1 צפייה בגלריה
אל-ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב
אל-ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב
המחליף של נטע לביא במכבי חיפה? אל-ים קנצפולסקי
(צילום: יאיר שגיא)
אחרי היכולת הנהדרת שהציג בנבחרת הנוער באליפות אירופה בסלובקיה, כולל השער בחצי הגמר מול צרפת - חתם קנצפולסקי בהפועל ת"א לשלוש שנים עם סעיף יציאה של 900 אלף אירו לחו"ל בלבד. בחוזה הוכנס סעיף בו נכתב כי במידה שיוותר על עשרים אחוז מהשכר - הוא יכול לעבור לקבוצתו הבאה ב-700 אלף אירו בלבד.

בהפועל ת"א מחפשים חיזוק

מי שנחת אתמול (שני) בארץ הוא בנג'מין טיידי הניגרי שיכול להצטרף לקבוצה באופן מיידי, כשהוא בכל מקרה אמור היה להגיע על חשבונו של הספרדי פאבלו גונסאלס שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה. גם רומארטו והשוער סטפן מרינוביץ' לא ימשיכו במועדון, כשמי שעוד לא בתוכניות הם עידן ורד, שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך. גם עומר סניור עשוי לצאת להשאלה לליגה הלאומית.
המטרה היא להתחזק בשוער, כשבהפועל רוצים להנחית את אופיר מרציאנו מפיינורד, שדורש 300 אלף יורו, סכום שבהפועל ובבית"ר ירושלים לא מוכנים לשלם, אביב אברהם על הפרק ושחקן כנף.