דור תורג'מן בדרך לאירופה? ב"teamfootball" הצרפתי דווח היום (שני) כי ריימס מעוניינת בחלוץ מכבי ת"א בן ה-20. "תורג'מן הפך למטרה מרכזית של ריימס", נכתב בדיווח. "זה לא מפתיע בהתחשב בהופעות המדהימות של החלוץ במדי מכבי ת"א ונבחרת ישראל".
בדיווח גם ציינו כי הזמן של ריימס הוא קצוב שכן הכישרון של תורג'מן לא נעלם מעיניהם של סקאוטים רבים באירופה, וכי גם פולהאם מהפרמייר-ליג והופנהיים מהבונדסליגה עוקבות אחריו. בצרפת מעריכים כי מכבי ת"א תסכים למכור אותו בסכום שנע בין 3 ל-5 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
דור תורג'מן
דור תורג'מן
הבריק נגד שווייץ. תורג'מן
(צילום: David Balogh/Getty Images)
גורם בריימס סיפר בעילום שם: "לתורג'מן יש את הפרופיל המושלם כדי להשתלב אצלנו. יש לו פוטנציאל עצום. הוא לא מפסיק להטריד שחקני הגנה, יש לו טכניקה טובה, ונראה שהעיתוי לעזוב את מכבי ת"א מושלם מבחינתו, על רקע המלחמה. ריימס נראית בעמדה אסטרטגית מצוינת כדי לרכוש אותו".
ריימס, שבעבר רכשה ממכבי ת"א את אלירן עטר ופרדראג ראיקוביץ', מדורגת במקום החמישי בליגה הצרפתית הבכירה עם 20 נקודות אחרי 12 משחקים- רחוקה שבע נקודות מפ.ס.ז' המוליכה. על הקווים שלה עומד וויל סטיל בן ה-31, אחד המאמנים המבטיחים ביותר בעולם.
בקיץ האחרון תורג'מן היה מגיבורי ההצלחה של ישראל במונדיאליטו וביורו הצעירות. ביוני הוא חתם על חוזה חדש במכבי ת"א עד 2026, והעונה הספיק למצוא את הרשת ארבע פעמים בכל המסגרות עד שהמלחמה בעזה עצרה את הכדורגל בארץ. הוא גם הספיק לרשום כבר חמש הופעות במדי הנבחרת הבוגרת, כשב-1:1 מול שווייץ בשבוע שעבר היה המצטיין על המגרש.