ארבעה ימים אחרי ההודעה הדרמטית על חזרתו של ברק בכר, קיימה הבוקר (חמישי) מכבי חיפה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית בשבת (20:00, סמי עופר) נגד הפועל באר-שבע. במרכז תשומת הלב עמד כמובן המאמן מסאי דגו, שנשאל לראשונה על ההחלטה לסיים את דרכו בסיום העונה הנוכחית.
"את כל מה שצריך לסכם ולומר נעשה את בסוף העונה", ענה דגו לשאלות העיתונאים. "לא רוצה להתעסק במאמנים אחרים, סיכומים נעשה בסוף. רוצה שנתמקד במשחק ולא במסאי, וחשוב לי שתכבדו את זה".
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
הופעה ראשונה בפני התקשורת אחרי ההודעה על סיום דרכו. דגו
(צילום: גילי נחושתן)
ההחלטה על החזרתו של בכר וההיפרדות מדגו התקבלה במהלך פגישה שנערכה ביום ראשון האחרון בין המנהל המקצועי גל אלברמן וראשי המועדון, כאשר כבר בשבוע שעבר קיבל דגו את ההודעה על הכוונה לסיים עמו את ההתקשרות בתום העונה הזו.
אל המחזור ה-30 מגיעה מכבי חיפה כשהיא מרוחקת כדי שבע נקודות מהמוליכה מכבי ת"א, וכשהיא מקווה לצמק את הפער גם במסגרת המחזור הקרוב, במסגרתו יארחו הצהובים את הפועל חיפה (שבת 17:00), אחרי ששמטו השבוע 3 נקודות בהפסד 1:0 לשחקניו של אליניב ברדה, בטרנר.
"אם לא ננצח בשבת לא עשינו כלום, אחרי שניצחנו את סכנין (1:0) ביכולת לא כל כך טובה", אמר המאמן. "הפועל באר-שבע קבוצה טובה ונצטרך לבוא לעשות את העבודה, צעד צעד. כל מפגש מול הפועל באר-שבע הוא קשה מקצועית, וראינו את זה גם מול מכבי ת"א. יהיה מץ' אפ טוב, זה במגרש שלנו, וזה תלוי בנו.
"אומנם לא היינו טובים מול בני סכנין אבל נצטרף לבוא טובים יותר ולעשות את העובדה. לא מסתכל כרגע על הפער, נצטרך לעשות את העבודה שלנו".
על הפציעה של ענן חלאילי, אמר דגו: "עברנו בשנה הזאת הכל, איבדנו ילד שרק ב-2024 כבש 7-8 שערים. זה פגוע בו ובנו, אבל קיבלנו את עילאי חג'ג' ודולב חזיזה בחזרה, במכבי חיפה יש תמיד שחקנים ועומק".
שון גולדברג שהתייצב למסיבת העיתונאים, אמר על חילופי המאמנים השבוע: "התפקיד שלנו הוא להתרכז במה שקורה במגרש ולהתמקד עוד ועוד ולסיים את העונה במקום הראשון. יהיה זמן לדבר על הכל. עכשיו הזמן הוא לדבר על המשחק הקרוב".
על המשחק מול באר-שבע אמר המגן: "מתחילת הפלייאוף אמרנו שאנחנו מסתכלים על המטרה הבאה וכל פעם הסתכלנו רק על השלב הבא קדימה, לצערי איבדנו נקודות. אם ננצח, הדברים הטובים יקרו מבחינתנו. אם נבוא נגד הפועל באר-שבע מאוד נחושים ובטוחים גם ננצח".