בתום דיונים בין המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, למאמן אלון חזן, הוחלט לרדת מהרעיון למתן חדר לבד לכל שחקן שרשם מעל 60 הופעות במדים הלאומיים.
כזכור, בעקבות פרשת ערן זהבי, שהסעירה את הכדורגל הישראלי, לאחר שהשחקן לא זומן לסגל בעקבות סירובו לישון בחדר עם שחקן אחר, ניסו בצוות המקצועי לנסח מדיניות שתיכנס לפועל החל ממוקדמות היורו במרץ הקרוב. על מנת להימנע מטלטלות נוספות, הוחלט לרדת מהיוזמה. לכן המדיניות של חדרים זוגיים, ללא התייחסות לוותק השחקן, תישמר בקדנציה של בניון.
2 צפייה בגלריה
בניון וחזן
בניון וחזן
ירדו מהיוזמה. בניון וחזן
(צילום: עוז מועלם)
בנבחרת לא ממש התעסקו בעתירה של ארגוני הנשים לבית הדין העליון בנוגע לעומר אצילי, כשמעבר לכך שאף אחד מהספונסרים של ההתאחדות לא הסיר את חסותו. גם נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אמנון סטרנשוב העניק להתאחדות אפשרות להשיב לעתירה רק אחרי צמד המשחקים מול אלבניה ומלטה.
חזן החליט כי אימון הערב שיועד להתקיים בבית הנבחרות בשפיים יוקדם לשעות הבוקר ויהיה סגור לתקשורת. זאת על מנת לתרגל את ההרכב. מחר תקיים הנבחרת את האימון המסכם בבלומפילד. בנבחרת צריכים לקבל החלטה סופית לגבי השור הראשון - כשהקרב הוא בין אופיר מרציאנו, שעדיין זוכה לעדיפות, לעומרי גלזר. התלבטות נוספת היא בקישור האחורי בין ביברס נאתכו לעדן קארצב.
2 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו
זוכה לעדיפות בין הקורות. מרציאנו
(צילום: getty images)
מאות כרטיסים בלבד נותרו על מנת שבלומפילד יהיה מלא מחרתיים (21:45) במשחק החשוב מול אלבניה בליגת האומות, כשניצחון יבטיח את ראש הבית וכרטיס לפלייאוף העלייה ליורו.