מאמן נבחרת ישראל אלון חזן יכנס הבוקר (שישי) את הצוות המקצועי שלו על מנת להחליט סופית מי מבין השוערים בנבחרת ישראל יפתח מחר (21:45) בשער מול אלבניה בליגת האומות - עומרי גלזר או אופיר מרציאנו. לאחר מכן יעדכן חזן את השוער הנבחר, כדי שיגיע לאימון המסכם בבלומפילד כשהוא כבר יודע שיפתח במשחק.
נכון לעכשיו ישנה עדיפות לגלזר, שנמצא בכושר שיא בהפועל באר-שבע, לעומת מרציאנו שלא משחק כבר יותר משלושה חודשים מאחר והפך לשוער השלישי של פיינורד, אולם ההחלטה הסופית תתקבל היום.
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
בכושר שיא. גלזר
(צילום: עוז מועלם)
למעט ההתלבטות בעמדת השוער, גם בקישור תמונת ההרכב אינה ברורה. בהנחה שיהיה כשיר, רמזי ספורי צפוי לפתוח. הקפטן ביברס נאתכו זוכה כרגע לעדיפות, כך שההתלבטות בנוגע לעמדת הקשר האחורי היא בין נטע לביא ממכבי חיפה לבין עדן קארצב ממכבי נתניה.
בהגנה יפתחו כבלמים מיגל ויטור ושון גולדברג, יחד עם המגינים אלי דסה ודורון ליידנר. בהתקפה אלה יהיו שון וייסמן, ליאל עבדה ודולב חזיזה. מנור סולומון הפצוע יגיע מחר לבלומפילד כדי לצפות בחבריו.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון במשחק נבחרת ישראל
מנור סולומון במשחק נבחרת ישראל
יגיע לעודד את חבריו מהיציע. סולומון
(צילום: עוז מועלם)
בלומפילד צפוי להיות מלא מחר. מדובר באחד המשחקים החשובים של הנבחרת בשנים האחרונות, ולניצחון בו יש משמעות גדולה. גם תיקו עשוי להספיק למקום הראשון בבית 2 של דרג ב', אם איסלנד לא תנצח את אלבניה ביום שלישי.
אם ישראל תסיים בראש הבית, היא תעלה לדרג א' של ליגת האומות, מה שיביא לכאן בקמפיין הבא כמה מהנבחרות הטובות באירופה. חשוב מכך, ישראל תזכה בכרטיס לפלייאוף היורו, ותעלה לדרג השני בהגרלת מוקדמות היורו שתיערך ב-9 באוקטובר. כמו כן, עלייה של הנבחרת לדרג א' תבטיח לה הכנסה של 2.5 מיליון אירו.