האם נרקמת אחת העסקאות של הקיץ בכדורגל הישראלי? אחרי שמכבי ת"א הודיעה רשמית על החתמתו של רובי קין, בבית"ר ירושלים מעריכים כי הצהובים יגישו בקרוב הצעה על ירדן שועה, שעשויה לכלול העברת השחקן יחד עם טרייד של שחקנים כמו אילון אלמוג בין היתר.
אמנם טרם התקבלה הצעה ממכבי ת"א לגבי החלוץ, אך גורם בלתי רשמי במכבי ת"א פנה לאחרונה לבית"ר על מנת לבחון את שווי העסקה, ובמחזיקת הגביע מעריכים כי הקבוצה שסיימה במקום השלישי בעונה החולפת בליגת העל תפנה אליהם בקרוב.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
יגיע לקריית שלום? ירדן שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בתוך כך, בקבוצה של יוסי אבוקסיס תיאמו כבר לפני למעלה משבוע עם טרייזי תומא, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה כי יגיע ארצה בשבת הקרובה, זאת לאור בקשתו לשהות ליד בת זוגתו ההרה שצפויה ללדת. הקשר נמצא בקשר רציף עם אנשי המועדון בתקופה האחרונה ואחרי שביקש תחילה להגיע ישירות למחנה האימונים בבולגריה, הוא הורשה להגיע בשבת, כשהמטרה היא לסכם איתו על הארכת חוזה.

אספרייה התאמן, ניקולאסקו יגיע בימים הקרובים

למרות האיומים של דנילו אספרייה, שנחשפו לראשונה ב-ynet, כי הוא לא מתכוון להישאר בבית"ר ירושלים - הקולומביאני קיים אמש אימון רגיל עם חבריו ולא ביקש לשוחח עם אנשי המועדון. הצהובים-שחורים צפויים להבהיר לאספרייה כי רק האופציה שישחק בליגה הקולומביאנית תוביל לשחרורו ללא תמורה, למרות שבבית"ר עוד מקווים כי הוא יישאר.
יון ניקולאסקו יגיע גם הוא בימים הקרובים, אחרי שקיבל חופשה בשל משחקי נבחרת מולדובה. בית"ר ירושלים תאפשר לחלוץ לעזוב רק במידה שתקבל עבורו הצעה בסכום הנע סביב שני מיליון אירו. עד כה התקבלו עבור ניקולאסקו הצעות מהליגה ההולנדית והיוונית, אולם מדובר בהצעות נמוכות מדיי מבחינת בית"ר.
בבית"ר מעריכים כי ביממה הקרובה יחתמו אוראל דגני, שכבר היה על סף סיכום בהפועל חיפה, והקפטן אופיר קריאף - שנאלץ לקצץ משמעותית בשכרו. מי שעוד חזרו לאימונים הם הניגרי פרד פרידיי והשוער הפורטוגלי מיגל סילבה.