זה אמנם היה ניצחון ליגה ביתי נגד הפועל חיפה (1:2), אבל בהתחשב בימים האחרונים שעברו על בית"ר ירושלים - המאבק מול לה פמיליה, ההצעה מהמשפחה האמריקנית לרכישת המועדון, החגיגה של הקהל בסיום המשחק עם "שחקן המריבה" יוסוף קאמסו מארה, וכמובן שלוש הנקודות שחילצו את הקבוצה מתחתית הטבלה - גרמו לו להפוך לחגיגה של ממש.
בבית"ר עסוקים כעת בשני דברים מרכזיים לקראת הימים הקרובים: הניסיון לסכם עם המשפחה האמריקנית, שנתנה אור ירוק לממצאי בדיקת הנאותות והנתונים הכספיים, ומשחק החוץ מול נוף הגליל, אז החיכוך בין לה פמיליה ליתר האוהדים צפוי לשוב.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
משהו שלא נראה הרבה זמן. שחקני בית"ר חוגגים בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המסר של בית"ר אחרי הניצחון
הבעלים, משה חוגג, צייץ אחרי המשחק: "ניצחון של הרבה נשמה, גם של השחקנים, אבל בעיקר של הקהל האמיתי של בית"ר ירושלים. תצוגת עידוד עוצמתית, וכשקאמסו מארה יצא מחיאות הכפיים היו מרגשות. כל הכבוד לכולם". גורמים בבית"ר המשיכו ואמרו: "לטדי הגיעו רק אוהדי בית"ר, פי שניים מהכמות נגד קריית שמונה, ועוד ישבו ביציע, בדיוק איפה שלה פמיליה נמצאים. זה רוח חדשה בקבוצה, ועובדה שרק דברים טובים יצאו מכך. הלוואי שלה פמיליה ימשיכו לא להגיע".
המאמן ארווין קומאן הודה: "הרבה פעמים אני לא אוהב את העבודה שלי, אבל אני צריך להראות את ההנאה שלי מזה. לפעמים זה קשה, אבל זו העבודה שלי. גם ברמן לפעמים לא אוהב את העבודה שלו, גם לי יש קשיים כמאמן, אבל אני חייב לתת מוטיבציה לשחקנים. השבועיים האחרונים היו קשים, אבל לא ראיתי שהשחקנים היו מדוכאים. יש להם מוטיבציה, אחרת הבעיה הייתה חמורה יותר".
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
זכה למחמאות. שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
"היינו צריכים להרוג את המשחק". קומאן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בזמן שקומאן חגג עם בית"ר, רכבו של אחיו, רונלד, הותקף ביציאה מהקאמפ נואו אחרי ההפסד בקלאסיקו הספרדי לריאל מדריד. "לעבוד בבארסה זה גם קשה, אבל הוא עושה הרבה-הרבה יותר כסף ממני והוא יכול לישון טוב בזכות זה. בכדורגל, כמאמן, כל שבוע יכול להיות השבוע האחרון שלך. אז כל שבוע, אם אני כאן אני שמח", אמר האח הבכור.
על מצבה של בית"ר, הוסיף קומאן: "המצב מלחיץ את השחקנים. אנחנו משחקים מעט בפחד. אנחנו יכולים לעשות טוב יותר מזה, אבל צריכים להיות סבלניים יותר. למען האמת, אני חושב שלכולם בתוך המועדון ולקהל זו הקלה שניצחנו. אחרי 55 דקות, כשמשחקים ביתרון מספרי, צריך סבלנות. להניע כדור ולהגיע למקומות הנכונים, אבל זה קשה מאוד, לא רק לנו. הרבה קבוצות מתקשות ורוצות ישר להגיע להתקפה. צריך מעט חוכמה, ולהחזיק בכדור ולמצוא מקומות פנויים לכיבוש. זה היה חסר. היינו צריכים להרוג את המשחק. הייתי מצפה שנלחץ מהר ונגיע לשער, אבל השחקנים בונים את המשחק מאחור ופתאום מאבדים כדור וזה הופך להיות קרן".

שלושה אוהדים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בבלומפילד

ובעניין אחר: משטרת ישראל הודיעה כי שלושה אוהדים נוספים, תושבי המרכז והצפון, נעצרו בחשד למעורבות בקטטה במשחק בין בית"ר ירושלים והפועל ת"א לפני שבוע בבלומפילד. שלושתם הורחקו מהמגרשים לשנה.
המשטרה תבקש מבית משפט השלום להרחיק את האוהדים לאתר.