עכשיו זה רשמי: חיים סילבס לא ימשיך בעונה הבאה בהפועל ת"א. הבוקר (שלישי) התקיימה פגישה בין המאמן למנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול. בשיחה, סול הביע את הערכתו והודה למאמן על עבודתו בקבוצה בחודשים האחרונים, אך גם הסביר לו שבשלב זה המועדון פונה לכיוון שונה מבחינה מקצועית - וכי חוזהו לא יוארך בעונה נוספת.
מכבי חיפה אלופה בפעם השלישית ברציפות
סול: "אני מודה לחיים על התקופה במועדון. אנו נפרדים עם הרבה כבוד והערכה על עבודתו ותרומתו למערכת. חשוב לציין שחיים עמד במשימה שהוצבה בפניו כשחתם בקבוצה, לאחר שהגיע בתקופה קשה, עם חוסר ודאות וחוסר יציבות מקצועית - והצליח לייצב את השורות. אני מאחל לחיים הצלחה רבה בהמשך הדרך".
1 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
לא ימשיך בהפועל ת"א. סילבס
(צילום: עוז מועלם)
סילבס הוסיף: "אני עוזב את הפועל ת"א בגב זקוף ובידיעה כי הצלחתי במשימה אשר לשמה הגעתי בינואר האחרון. הייתה שיחה חיובית ועניינית, דרכינו אמנם נפרדות בשלב זה - אבל הדלת פתוחה ובעיקר הלב. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד שהיה לצידי ורצה בהצלחתנו. להנהלת המועדון, לצוות ולשחקנים, רק אנחנו יודעים מה עברנו וכמה היה קשה להתמודד עם הסיטואציה. תודה לקהל האדיר של הפועל ת"א, על התמיכה והתצוגות המרשימות שריגשו באופן שלא ייאמן. תמיד תהיו בלבי".