בבני סכנין לא נרגעים מהשיפוט בהפסד אתמול (שבת) למכבי ת"א והוציאו היום תגובה חריפה לאור פסילת שני השערים שלהם.
"מה משותף בין התאריכים 11.09.2021 ( מכבי חיפה - בני סכנין) ו-15.10.2022 (בני סכנין - מכבי ת"א)?", נכתב שם,
"תשובה:
א - בשניהם פוקסמן שפט (VAR-שדה) את בני סכנין ולא שפט את סכנין מלבד בשניהם.
ב - שיפוט כושל ומקפח את סכנין של השופט פוקסמן דוד.
מול מכבי חיפה הוא שכח לפסול שער של חיפה אשר נכבש בעקבות נבדל כי בחר לחגוג וגם קבע פנדל הזוי לזכות מכבי חיפה במקום השריקה לקרן של שופט המגרש.
1 צפייה בגלריה
בסכנין כועסים מאוד. פוקסמן
בסכנין כועסים מאוד. פוקסמן
בסכנין כועסים מאוד. פוקסמן
(עמרי שטיין, ONE)
"כזכור, סכנין ביקשה למנוע את רגליו ממשחקיה וקיבלה אישור לכך. הגעתו אתמול הייתה הזויה בעיני המועדון. אתמול הוא ביטל שני שערים חוקיים לזכות סכנין, שערים שהם נטולי כל רבב של גבוליות. פוקסמן בהתנהלותו הפקיע את קדושת ערכי השיפוט. פוקסמן אומר דבר ומתנהל כהיפוכו (בריאיון שלו מלפני חודש הוא הסביר שההנחיה הרווחת כיום בעולם היא שאם הקווים הם פחות או יותר דומים או קרובים אחד לשני, אז ברוב המקרים השופטים יזרמו עם ההחלטה במגרש). נכון פוקסמן, רק שכחת לציין שהדברים תקפים, אך לא כאשר סכנין על המגרש!!!
"בעניין השער של מכבי ת"א אתמול, גם שופט ה-VAR וגם פוקסמן התעלמו מהעבירה הברורה ב-100 אחוז אשר עשה ערן זהבי על רועי שוקרני באותו מהלך שבסופו נכבש השער. במשחקים רבים ראינו פסילת שערים כתוצאה מעבירות שבוצעו בתחילת המהלך או בתוכו כמו בגמר הגביע של מכבי ת"א נגד הפועל ת"א, שכמובן היה לטובת… ניחשתם נכון... מכבי ת"א. אתמול קדמה החגיגה על מוסר עבודה בקרב השופטים בדוחא. לא מכבי ניצחה, השיפוט ניצח בתוצאה והפסיד במוסר עבודה. זיעת האריות של בני סכנין על כר הדשא נרמסה על ידי מוגי לב".