האם מכבי תל אביב תצרף את שחקן הכנף הבוסני האריס דולייביץ'? בכלי התקשורת בבוסניה פורסם שהכדורגלן בן ה-27, שנפרד לאחרונה מנים הצרפתית מועמד לעבור לסגנית אלופת ישראל שהביעה התעניינות בו.
בעונה שעברה רשם דולייביץ' שני בישולים ושער אחד ב-21 משחקים במדי נים. כעת הוא עשוי להצטרף לצהובים בהעברה חופשית.
4 צפייה בגלריה
האריס דולייביץ'
האריס דולייביץ'
האריס דולייביץ' בעת ששיחק בדינמו דרזדן
(צילום: getty images)
דהחל את הקריירה בנוער של אולימפיק סרייבו, עלה לבוגרים במדי צ'ליק זניצה ושיחק במהלך הקריירה גם בפ.ק סרייבו, ודינמו דרזדן. בנבחרת בוסניה הוא רשם 25 הופעות וכבש שער אחד.

"יש מערכת יחסים מצוינת בין נתניה למכבי ת"א, לכן הושג הסיכום על קניקובסקי"

מכבי ת"א ומכבי נתניה העדיפו לשמור בחשאיות את הסיכום בין המועדונים לגבי צירופו של גבי קניקובסקי, שפורסם אתמול (רביעי) לראשונה ב-ynet, זאת במקרה שהקשר לא ימצא לעצמו קבוצה באירופה עד תום מועד ההעברות בשלישי הקרוב.
בשל הפרסום התייחס הבוקר גורם המעורה במגעים שהתנהלו בימים האחרונים: "יש מערכת יחסים מצוינת בין נתניה למכבי ת"א, ולכן הושג הסיכום שייצא לפועל אם קניקובסקי לא ייצא לחו"ל".
4 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
אין לו עוד הרבה זמן למצוא קבוצה באירופה. גבי קניקובסקי
(צילום: ראובן שוורץ)
"אחרי כל שחקן ישראלי איכותי תמיד מעניין לעקוב ולבחון אפשרות לצרף אותו", אישר מאמן מכבי ת"א פטריק ואן לוון. במכבי ת"א מחפשים לחזק את הקבוצה אחרי עזיבה של עוגנים משמעותיים, שלא נמצאו להם תחליפים.
הערכת המצב במכבי כי הגעתו של דן ביטון לא מצריכה את צירופו של קניקובסקי התחלפה רק לאחרונה וממש בימים האחרונים הושג ההסכם העקרוני.
במציאות של שוק שחקנים ישראלים מוגבל, קניקובסקי הפך לאחד השחקנים המבוקשים, כשמי שרצתה אותו מאוד והסכימה לשלם בעבורו את הסכום הגבוה ביותר הייתה אלונה ברקת מהפועל באר שבע. המטרה הייתה ליצור ארסנל של שחקנים ישראלים בכירים כמו המקרה של דור מיכה או איתן טיבי למשל, אולם כשכבר רצתה להתניע מהלך כזה, התברר לה כי קניקובסקי בדרך למכבי ת"א.
אחרי אובדן שחקנים משמעותיים בשני הקיצים האחרונים, כמו אצילי ומיכה, או העונה עם יונתן כהן ודור פרץ, יחד עם החתמות משמעותיות במכבי חיפה, כולל עלי מוחמד, שהיה מבוקש גם בקריית שלום, במכבי החליטו ללכת על קניקובסקי.
4 צפייה בגלריה
משגיחה מהיציע. ברקת
משגיחה מהיציע. ברקת
הסכום הגבוה שהציעה לא עזר. ברקת
(צילום: עוז מועלם)
הסיכום בין המועדונים מותנה כמובן בהחלטה של השחקן עצמו, שמבחינתו מנסה קודם כל למצוא לעצמו קבוצה באירופה לקראת סיום מועד ההעברות, אחרת העסקה צפויה לצאת לפועל. "אני רוצה לשחק בעונה הבאה בחו"ל", אמר הקשר גם אתמול לראשי נתניה. "אעשה הכל בניסיון לעבור לשם".
המאמן ריימונד אטוולד, שאימן את בית"ר ת"א/בת-ים לפני המעבר לליגת העל, הבהיר לראשי נתניה את רשימת השחקנים שהיה רוצה במקרה שהעסקה תצא לפועל, בין היתר הוא דיבר על עדן קארצב, אולם בשלב זה במכבי לא מתכוונים כי הוא יהיה חלק מהעסקה.
במחזיקת הגביע הציעו את פארפה גויאגון ובר כהן כתחליפים. ייתכו כי שמות נוספים ממכבי יועלו בימים הקרובים. במקביל, בקבוצה משוכנעים כי עוד ינחיתו שחקן זר בכנף, כשמאוויס צ'יבוטה הוצע למועדון.
4 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
חוזר לעניינים. אייל גולסה
(צילום: עוז מועלם)
מי שקיים אתמול אימון מלא לראשונה מאז הפציעה נגד נבחרת דנמרק היה אייל גולסה, שיוכל לחזור לשחק אחרי פגרת הנבחרת. לעומתו, דן ביטון והחלוץ הקרואטי סטיפה פריצה יהיו בסגל הקבוצה כבר הערב נגד שחטאר קרגאנדי ועשויים אפילו לפתוח בהרכב.
פורסם לראשונה: 06:29, 26.08.21