בהתאם לתנאי חזרתו של מואנס דאבור לנבחרת ישראל, שנחשפו לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, עתה מתברר כי חלוץ הופנהיים כינס את השחקנים בבית המלון בטורשבן שבאיי פארו לשיחת הבהרה בעקבות הפוסט שהעלה במהלך המהומות בירושלים.
דאבור כבר הוציא הודעת הבהרה בחמישי האחרון לקראת הזימון של הסגל, וכעת ל-ynet נודע כי לפני האימון המסכם של הנבחרת הוא כינס, כפי שהתחייב בפני ההתאחדות, את חבריו בחדר האסיפות בבית המלון, ואמר להם: "קודם כל, אני אוהב את כולכם. אני רוצה שנצליח כולנו ביחד, יש לנו מטרה אחת משותפת והיא לנצח עם נבחרת ישראל כמה שיותר. הפוסט שלי אולי לא היה ברור לחלקכם, לא הייתה בו כל כוונה לפגוע במישהו מכם, אני חלק מכם תמיד".
3 צפייה בגלריה
דאבור באימון
דאבור באימון
מונס דאבור באימון
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
לפני ההתכנסות באיי פארו וכדי להרגיע את האווירה המתוחה, המאמן וילי רוטנשטיינר שוחח עם המנהיגים, ביניהם ביברס נאתכו, ערן זהבי וגם דאבור, על מנת לפתוח דף חדש לקראת שלושת המשחקים הקרובים של הנבחרת.
המתיחות בין רוטנשטיינר להתאחדות לכדורגל, שכמעט הובילה לפיטוריו המיידים ובסוף הוחלט כי יסיים את הקמפיין הקרוב, נרגעה לטובת ההכנות למשחק מול איי פארו הערב (21:45). בנבחרת מודעים לכך שהנבחרת הצעירה הפסידה באי הצפוני בשנה שעברה ואילו מכבי חיפה הפסידה לטורשבן במסגרת הליגה האיזורית. "אני מרוכז רק במשימה המקצועית", אמר רוטנשטיינר לשחקנים במהלך היממה האחרונה. "תתעלמו מכל הרעשים שהיו עד עכשיו, אנחנו מרוכזים רק באיי פארו, משחק קשה שצריכים לדעת לנצח ורק אז נחשוב הלאה".
המאמן האוסטרי רצה לפתוח עם חאתם אל-חמיד כבלם, אולם הפציעה שלו במפשעה שינתה את התוכניות, ולכן אוראל דגני יפתח יחד עם איתן טיבי וניר ביטון, כך ששלושה מבין חמשת שחקני ההגנה יהיו מליגת-העל, כשאלי דסה וסאן מנחם יפתחו כמגינים ואילו אופיר מרציאנו בשער.
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
וילי רוטנשטיינר וניר ביטון באימון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
שמונה לגיונרים יפתחו בהרכב הלילה, כשבקישור יפתחו ביברס נאתכו, דור פרץ ומנור סולומון, ובהתקפה דאבור וערן זהבי, שינסה להפוך כבר הלילה לכובש הישראלי הגדול בכל הזמנים. "מגיע לערן זהבי להיות הכובש הגדול בכל הזמנים, הוא הגולר הכי גדול שהיה פה, ויכול להיות שזה יקרה הערב, מקסימום קצת יותר מאוחר", אמרו שחקנים בנבחרת. "ההצלחה בנבחרת, באיינדהובן אחרי שחשבו שלא יצליח באירופה, רק מוכיחה כמה הוא שחקן ענק בבמות הגדולות ביותר".
רוטנשטיינר הבטיח כי הוא עשוי לחשוב על שינוי בהרכב, כך שייתכן כי מה שתורגל באימון המסכם עוד ישתנה, כמו למשל התפקוד של סולומון.