כוכב הפועל באר שבע ז'וזואה יתייצב מחר (רביעי) שוב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ויואשם בסעיף של "התנהגות בלתי הולמת". בימים האחרונים התנהלו מגעים בין תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף לבין אנשי באר שבע בנוגע לעסקת טיעון, כפי שנחשף ב-ynet, אך הצדדים לא הגיעו להסכמות.
הפורטוגלי הורחק בצהוב שני במשחק מול עירוני קריית שמונה (2:2) ועל פי דו"ח השיפוט המלא שנחשף לראשונה ב-ynet, השחקן קילל ואיים על השופטים. לפי הדו"ח, מיד לאחר ההרחקה פנה לשופט הרביעי דרור כהן ואמר לו באנגלית: "לך ת****ן, אני אהרוג אותך", ובסיום המשחק המתין לשופטים ליד חדרי ההלבשה ואיים על הקוון אדי ליעוז: "אבוא לבית שלך ואהרוג אותך".
2 צפייה בגלריה
הופמייסטר וז'וזואה במאבק
הופמייסטר וז'וזואה במאבק
ז'וזואה מול קריית שמונה
(צילום: אפי שריר)
ז'וזואה, שכבר הורחק לא מזמן לארבעה משחקים בשל פרשת היריקה, בכל מקרה ירצה עונש הרחקה אוטומטי ולא ישחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקווה.
בנוסף, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין גם את חאתם אל-חמיד בגין "התנהגות בלתי הולמת", לאחר שהורחק בסיום ההפסד להפועל תל אביב (1:0). לפי דו"ח השיפוט, השחקן רץ לעבר השופט וצעק לעברו עם תנועת ידיים מזלזלות: "תתביישו לכם, בושה של שיפוט", ולכן הורחק. בסיום המשחק, לפי הדו"ח, דפק אל-חמיד על הדלת של השופטים בחדר ההלבשה, מידע שהשופט קיבל מאנשי האבטחה במקום. הדיון ייערך מחר.
בינתיים, אוהדי באר שבע מתכננים לקיים מחר הפגנת מחאה מול משרדי ההתאחדות בזמן שייערך הדיון בעניינו של ז'וזואה. בהודעת עמותת אוהדי הקבוצה "וסרמיליה" נכתב: "הצטרפו למחאה ובואו להבהיר את עמדתנו - לא נשתוק ולא נבליג על טעויות שיפוט, העמדות לדין, וסגירת חשבונות לכאורה עם המועדון בכל מיני דרכים שונות. אמנם במועדון בחרו לשתוק, אבל אף אחד לא יפגע בנו מבלי שנגיב. בואו נגרום להם לחשב מסלול מחדש".
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה מגיע לבית הדין
ז'וזואה מגיע לבית הדין
ז'וזואה מגיע לבית הדין בפעם הקודמת
(צילום: עוז מועלם)
למרות שאצטדיון טוטו-טרנר מכיל יותר מ-10,000 מושבים, עדיין לא בטוח שתתאפשר כניסת 1,500 אוהדים למשחקי הבית, זאת בגלל העבודות לשיפוץ הגג. מי שיקבל את ההחלטה הוא הקונסטרקטור המפקח על השיפוץ.
מכבי פ"ת, שתארח את באר שבע במושבה, צפויה להעביר לקבוצה מחצית מהקצאת 1,500 הכרטיסים שלה. לבאר שבע יש כ-550 אוהדים שמחזיקים במנויי חוץ מהעונה שעברה, ותינתן להם עדיפות לרכישת כרטיסים.