הפועל באר-שבע הגיבה הערב (רביעי) בחריפות לכתב האישום שהגיש תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף. "הנהלת הפועל באר-שבע לא השלימה ולא תשלים עם עבירות אמיתיות של שחקניה והיא נוקטת ותנקוט באמצעים פנימיים ומשמעתיים במטרה לבחון את הדברים ואף להעניש בחומרה, אך זאת לאחר הליך משמעתי הוגן", נכתב, בין השאר, בהודעת המועדון.
עוד על המהומה בטרנר-טוטו:
"לצערנו, כתבי האישום שהוגשו על ידי התובע הם לא יותר מאשר אפליה שערורייתית ומקוממת, שעשויה לפגוע אנושות במועדון. התובע בחר להגיש כתבי אישום גם נגד שחקנים מובילים של הפועל באר-שבע שלא לקחו חלק אמיתי בתגרה, ובכך אינו משאיר מקום לספק שמדובר במהלך קיצוני של איפה ואיפה".
2 צפייה בגלריה
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין שחקני מכבי חיפה להפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
"ההחלטות התמוהות הללו מהוות אכיפה בררנית ומפלה, תוך שימוש באמצעים משפטיים לכאורה באופן הפוגע בצורה בלתי ספורטיבית בהפועל באר-שבע. הדברים יובאו ויוצגו בפני בית הדין. מועדון הפועל באר-שבע הקפיד תמיד על התנהגות נאותה של שחקניו ועובדיו, וכך ימשיך גם בעתיד. עם זאת, ובאותה נשימה - המועדון לא ישלים עם ניצול בוטה לרעה של הליכים משפטיים כדי לפגוע במועדון ובשחקניו, ולא יעבור על כך בשתיקה".

נשיא המדינה: "אלימות קיצונית ופסולה מן היסוד"

"לא מעט פעמים אנחנו רואים אלימות בספורט, רואים התנהגות פסולה בספורט", אמר היום גם נשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, באירוע של של תוכנית "הד סטארט" במועצה המקומית סאג'ור, בהתייחסות ראשונה לאירועים האלימים שהתרחשו השבוע באצטדיון טוטו-טרנר, במשחק בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
הנשיא הרצוג
הנשיא הרצוג
הרצוג. "לחתור יום יום לערכים אנושיים"
(צילום: יואב דודקביץ)
"לפני כמה ימים ראינו משחק כדורגל שהייתה בו אלימות קיצונית ופסולה מן היסוד, אלימות המנוגדת לכל רוח של ספורט ונוגדת כל תפיסה של חברה בה בני אדם מתאפקים, מחבקים ומכבדים את התוצאה ואת השיפוט. אני קורא מכאן, מסאג'ור, פה ילדות וילדים מכל הארץ באו לשחק טניס ונותנים לנו דוגמה עד כמה חשובים הערכים בספורט - לכל אוהדי הספורט והכדורגל לכבד את כללי הספורט, לכבד את ערכי הספורט, כי הם בסוף הערכים האמיתיים של האנושות ואנחנו צריכים לחתור אליהם יום יום שעה שעה".
פורסם לראשונה: 18:46, 03.05.23