מפתיע אבל מחייב. דילן בטובינסיקה, הבלם של מכבי חיפה, לא ימשיך בירוק בעונה הבאה. הסיבה היא לא מקצועית, מכיוון שבכרמל מאוד היו רוצים לראות את הקונגולזי-צרפתי ממשיך, אך העזיבה הצפויה של עומר אצילי לאל עין מאיחוד האמירויות טרפה את הקלפים מבחינת המנהל המקצועי גל אלברמן.
הוויתור על בטובינסיקה נובע מכך שלאור החור שייפער עקב עזיבתו הצפויה של אצילי, הירוקים יחפשו קשר זר איכותי על המשבצת שלו. האלופה כבר הודיעה לפמליקאו הפורטוגלית - לה שייך בטובינסיקה - כי תרצה לממש עליו את האופציה ולהשלים את רכישתו, אך לאור האמור לעיל, תיאלץ לוותר עליו.
2 צפייה בגלריה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
לא ימשיך בירוק. דילן בטובינסיקה
(צילום: עוז מועלם)
דילן בטובינסיקה, בן 27, כבש שני שערים העונה במכבי חיפה ב-27 הופעות בליגת העל, והיה חלק בלתי נפרד מזכיית הקבוצה באליפות השלישית ברציפות. הוא גם נטל חלק במשחקיהם של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות. לאחרונה הוא קיבל זימון לנבחרת קונגו.

מכבי חיפה נענשה בסגירת יציעים

בתוך כך, הירוקים ספגו עונש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות השלכת אבוקות מצד אוהדיה במהלך משחק הבית נגד מכבי ת"א במהלך העונה החולפת. היציע הצפוני התחתון באצטדיון סמי עופר וכן היציע הצפוני לא ייפתחו במשחק הבית הראשון של הקבוצה בליגת העל.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
הירוקים נענשו. אבוקות ביציעי מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף דרש תחילה לסגור את היציע היציע הצפוני לשני משחקים, וגם להוסיף הפחתה של שתי נקודות על תנאי במקרה ועבירה מסוג זה תקרה פעם נוספת. הירוקים טענו כי מכיוון שמדובר בעבירות שבוצעו ביציע הדרומי, אין מקום לסגור את היציע הצפוני.
הירוקים לא נקנסו על עבירה זו, אך כן נקנסו בעקבות קריאות גזעניות מצד אוהדיה לעברו של פארפה גיאגון בסכום של 35 אלף ש"ח, זאת בנוסף ל-5,000 ש"ח בגין עבירה על חוקת תקנוני ההתאחדות לכדורגל.