רק לפני מספר ימים שלומי דורה סיים את תפקידו כמאמן הפועל נוף הגליל, וירון הוכנבוים חזר לקדנציה נוספת וחתם כמאמן הקבוצה. במועדון חיפשו עוזר מאמן שיתפוס את מקומו של ליאור כהן שעזב יחד עם דורה, והחליטו להחתים אישה כעוזרת להוכנבוים.
מי שתיכנס לתפקיד היא שוערת העבר שזכתה שמונה פעמים בדאבל במהלך הקריירה בליגת העל לנשים - איריס אנטמן (46). בשנים האחרונות משמשת אנטמן גם כמאמנת בנבחרות ישראל נשים, פרשנית כדורגל ומנהלת מקצועית במכבי כישרונות חדרה. כעת, בג'וב החדש שלה כעוזרת מאמן נוף הגליל, תהיה אנטמן האישה היחידה המשמשת בתפקיד זה בליגות המקצועניות בישראל.
1 צפייה בגלריה
עוזרת מאמן הפועל נוף הגליל איריס אנטמן
עוזרת מאמן הפועל נוף הגליל איריס אנטמן
"אנציקלופדיה לכדורגל". איריס אנטמן
(צילום: דוברות הפועל נוף הגליל)
מי שהוביל את מהלך הוא המאמן ירון הוכנבוים, שאמר בתגובה: ״יש לה ידע עצום בכדורגל ועבר מרשים, ממש אנציקלופדיה לכדורגל, כשהעליתי את השם שלה בפני המנכ"ל, גיל ברעם, הוא מיד השיב בחיוב בלי לחשוב פעמיים".
אנטמן כבר השתתפה היום (רביעי) באימון הבכורה ואמרה: "מרגש אותי לעבוד בנוף הגליל, מודה לירון ולגיל על ההזדמנות, מקווה לעשות אתת העבודה על הצד הטוב ביותר ולסייע למועדון לעלות על דרך המלך".
המנכ"ל גיל ברעם: "אנו מקבלים את איריס בהמון אהבה ובכבוד. יש לה קילומטראז' מרשים בכדורגל הנשי ואני מאמין שהיא מסוגלת להביא את האיכויות שלה גם לכדורגל הגברי. מאחל לה ולנו המון הצלחה".