אחת העסקאות הגדולות ביותר בכדורגל הישראלי העונה הושלמה, כאשר העברתו של אלעד מדמון מהפועל חדרה למכבי ת"א, אשר נחשפה לראשונה ב-ynet, נחתמה באופן סופי.
על פי ההסכם, 1.7 מיליון אירו יעברו מיידית לחדרה, שיכולה להגדיל את ההכנסות בהתאם לבונוסים שונים כמו עליה לשלב הבתים באירופה וזכיה באליפות (עד ל-2 מיליון אירו). חדרה תקבל עשרים אחוז במקרה של מכירה עתידית ובכל מקרה החלוץ יעבור אליה רק בקיץ, והוא לא יחזיק בסעיף יציאה לחו"ל.
3 צפייה בגלריה
אלעד מדמון
אלעד מדמון
חתם רשמית. אלעד מדמון
(אתר מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
אלעד מדמון עם מאמן מכבי ת"א רובי קין
אלעד מדמון עם מאמן מכבי ת"א רובי קין
מדמון עם מאמן מכבי ת"א רובי קין
(אתר מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
אלעד מדמון
אלעד מדמון
"מודה לחדרה על ההזדמנות"
(צילום: עוז מועלם)
החלוץ חתם רשמית על חוזה לחמש שנים, ישתכר שכר חייל בעונה הראשונה ויזכה למיליון שקל מענק שחרור. מדמון החזיק גם בהצעה גם מסאות'המפטון מהצ'מפיונשיפ האנגלית, אך העדיף את זו של הצהובים, ויצטרף לקבוצה החל מהעונה הבאה.
לאחר החתימה אמר מדמון: "זה רגע מרגש מאוד. מחמיא לחתום במועדון פאר כמו מכבי ת"א ואני מאוד שמח. אני בעיקר מרוצה שחתמתי ועכשיו אוכל להתרכז אך ורק בהשגת המטרות עם המועדון שלי, הפועל חדרה. אני מודה לחדרה על ההזדמנות לצמוח ולהתפתח ומבטיח לעשות הכל לסיים את העונה בצורה טובה יחד עם החברים לקבוצה".
במכבי ת"א מתמודדים עם מכת פציעות בחלק האחורי. ניר ביטון גמר את העונה ואנריק סאבוריט נפגע לאחרונה בקרסולו. אם שלמה אכן יחתום, הוא יצטרף למצבת הבלמים של הקבוצה הכוללת גם את דריק לוקאסן ועידן נחמיאס.
מי שכבר סיכם עקרונית במועדון הוא שגיב יחזקאל, באחד החוזים הגבוהים בכדורגל הישראלי. קשר אנטליהספור יחתום לשלוש וחצי שנים אצל הצהובים ול-ynet נודע כי שכרו יעמוד על 550 אלף אירו לעונה. הרכש הראשון של מכבי ת"א בחלון ההעברות הנוכחי היה יונס מלדה, שהגיע לקבוצה ממכלן הבלגית, ואחרי השלמת רכישתו של מדמון הצהובים צירפו גם את רז שלמה, אותו רכשו מלובן הבלגית.
פורסם לראשונה: 13:22, 02.02.24