במכבי חיפה ממתינים בדריכות להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בדבר הערעור שהגישה הפועל באר-שבע בנוגע לקיום משחקה הביתי במחזור הקרוב. כזכור, הקבוצה של אליניב ברדה נענשה במשחק רדיוס, אותו תרצה במחזור הקרוב, זאת בעקבות שריפת דגל הפריסה ביציע במשחק מול מכבי ת"א, ובבירת הנגב החליטו לבחור באצטדיון באשדוד כמגרש ביתי חלופי.
אוהדים רבים של האלופה זועמים על החלטת הדרומיים לקיים את המשחק באצטדיון הי"א באשדוד, כאשר כתוצאה מכך רק 600 מהם יוכלו להגיע ולעודד בקבוצה שלהם במשחק שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים, במידה וינצחו.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
מתכננים להגיע בהמוניהם לאשדוד. אוהדי מכבי חיפה
(עוז מועלם)
בשורות האלופה מתקשים להבין את ההחלטה של באר-שבע לקיים את המשחק באיצטדיון כל כך קטן, במקום להעביר את המשחק לטדי - שם יוכלו להנות מהכנסה ענקית. במידה והמשחק היה מתקיים בבירה, מעל ל-20 אלף אוהדים ירוקים היו מגיעים לפי ההערכות.
בתוך כך, אוהדים רבים של מכבי חיפה לא מתכוונים לוותר, ומתכננים להגיע בהמוניהם לאשדוד, גם אם לא יצליחו להיות מ-600 ברי המזל שיצליחו להשיג כרטיס. האוהדים מתכננים להמתין לקבוצה מחוץ לאיצטדיון בתקווה לחגוג עם השחקנים בסיום במקרה של ניצחון - שכאמור יבטיח זכייה שלישית ברציפות באליפות.
במכבי חיפה עדיין לא עוסקים בסוגיית מי יהיה המאמן בעונה הבאה, כאשר אם הקבוצה תבטיח את האליפות ביום שני באופן רשמי, צפויה לצאת הודעה רשמית על עזיבתו של ברק בכר מיד לאחר מכן. אם זה יקרה, גל אלברמן יתפנה לסוגיית מינוי המאמן לעונה הבאה, כאשר נראה שיש עדיפות למנות את רן בן שמעון על פני מאמן זר אך החלטה סופית עדיין לא התקבלה.