"זו רק ההתחלה. זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל הראינו לכולם שקורה משהו אחר במכבי ת"א העונה. לתת שישייה בטרנר להפועל באר-שבע זו חתיכת הצהרת כוונות של כולנו, אבל עוד יש לנו הרבה עבודה". שחקנים במכבי ת"א התמוגגו מההצגה בצהוב אתמול (חמישי) אחרי ה-1:6 במשחק האירופיות.
למרות השישייה החד-צדדית, קבוצה שנראתה עובדת לאורך כל המשחק עם הרבה תנועה, למאמן האירי רובי קין היה חשוב להבהיר בחדר ההלבשה לשחקנים שלו: "הכל בסדר, אבל לא יכול להיות שנקבל שער כזה. זה ממש אכזב אותי. אסור לנו לקבל שערים כאלו שבמשחקים אחרים יכולים להוביל להפסד נקודות". קין דיבר על יכולת התקפית טובה של יונתן כהן, אולם גם העיר על הטעות שעשה והובילה לשער המצמק של רמזי ספורי.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן, ערן זהבי וניר ביטון
יונתן כהן, ערן זהבי וניר ביטון
יונתן כהן, ערן זהבי וניר ביטון
(צילום: הרצל יוסף)
בקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה של המגן הצרפתי, איבן מאסון, שהציג יכולת טובה. הזר החדש הנוסף, מילסון, אמור היה לפתוח בהרכב, אבל נפצע בחימום ובמקומו עלה אילון אלמוג. יש עדיין מספר סימני שאלה לגבי שחקני הסגל הנוכחי: הראשון, ג'ורג'ה יובאנוביץ'. שני הצדדים מעוניינים בפרידה. הסרבי, שעלה כמחליף ובשיטת ה-4-3-3 יתקשה עוד יותר לשחק ברגע שזהבי הוא החלוץ הבכיר, מעוניין להתקדם לליגה בכירה יותר וניהל לאחרונה מו"מ עם לידס. מכבי, מצידה, תדרוש בתמורת בין 3-4 מיליון אירו.
מי שממתין לסיום המגעים של יובאנוביץ' הוא איתמר שבירו, שסיכם עקרונית במכבי ת"א לשלוש שנים בכפוף לעזיבתו של הסרבי וממתין לתשובה ממחנה האימונים של עירוני קריית שמונה. מי שעוד מתנדנד ואמש לא היה בסגל הקבוצה הוא פארפה גיאגון, שנבדקות אופציות לגביו. גם עתידו של דניאל פרץ, שרשם את הופעתו ה-100 במכבי ת"א, לא ברור. במכבי מציעים לפרץ להאריך את חוזהו שמסתיים בתום העונה הנוכחית, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כשהוא מקבל כרגע שכר של 160 אלף דולר ואין לו סעיף יציאה. נראה כי רק אם תגיע הצעה בסדר גודל של 4-5 מיליון אירו מקבוצה בליגה בכירה באירופה, יהיה קשה לעצור את ההתקדמות שלו. בתקשורת הצרפתית טענו כי פרץ הוא אחד המועמדים להגיע למארסיי. מי שלא נרשמו אתמול בסגל הם שחקני הנבחרות הצעירות, דור תורג'מן ורוי רביבו, בשל העומסים שלהם מהקיץ האחרון.
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
מצא פגמים. קין
(צילום: הרצל יוסף)
קין סיכם את המשחק: "מאוד התאכזבתי מהשער שספגנו. ריכוז זה המשחק. אז אנחנו נעבוד על זה עם השחקנים. אני מתייחס לדברים האלה כי אני דורש יותר מהשחקנים שלי והם גם דורשים מעצמם יותר. בכל שאר האספקטים היה משחק טוב מאוד עם שערים נהדרים. דברים שעבדנו עליהם ונמשיך לעשות את זה. זו הדרך שאני מצפה שנשחק כדורגל. אנחנו נמשיך לעבוד על זה. אנחנו שיחקנו נגד יריבה קשה, אבל לא כל משחק יראה ככה. יהיו לנו משחקים קשים יותר ונצטרך לדעת לנצח אותם".
ערן זהבי, שכבש שלושער, לקח איתו את כדור המשחק אחרי שהחתים את השחקנים עליו: "לא נצא מפה עם האף למעלה. אנחנו לא מקלים ראש בגביע הטוטו, אירופה או בכל מפעל. אנחנו רוצים לנצח כל משחק בדיוק כמו שאנחנו מפסידים ולא מקלים בזה ראש. חבל על השער שספגנו. המאמן נתן לנו בראש על זה ובצדק. מכבי בכל שנה שלא זוכה באליפות זו טרגדיה. ככה זה אצלנו".