חלוץ סיבאספור, דיא סבע, הפתיע בימים האחרונים את ראשי המועדון הטורקי כשהודיע להם כי החליט להשתחרר מחוזהו ולעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב.
סבע חתם בקיץ האחרון בקבוצה, שמדורגת במקום ה-16 בטורקיה, על חוזה ענק של מיליון יורו לעונה, עם סעיף המאפשר לו להשתחרר כבר בינואר תמורת 250 אלף אירו. הוא התאקלם מצוין מבחינה מקצועית וכבש חמישה שערים בכל המסגרות, אבל החליט לעזוב כיוון שמדובר בעיר המרוחקת מאיסטנבול, שאין בה בתי ספר בינלאומיים, ולכן משפחתו לא הצטרפה אליו לטורקיה.
1 צפייה בגלריה
דיא סבע שחקן סיבספור
דיא סבע שחקן סיבספור
סעיף השחרור שלו עומד על 250 אלף אירו בלבד. סבע
(צילום: AP)
לפני שבוע, כאשר סיבאספור שהתה באיסטנבול לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה, הגיעו לשם גם סוכניו של סבע, רונן וגלעד קצב, והודיעו לראשי הקבוצה כי הוא עוזב בינואר.
אתמול שותף סבע במשחק מול אומרנייספור (2:2) ובישל את אחד השערים של סיבאספור, אבל זה היה משחקו האחרון לפני היציאה לפגרת המונדיאל, ולא ברור אם ישותף בשני משחקי הליגה של הקבוצה בדצמבר, מול קסימפשה וגלאטסראיי.
לסבע יש ביקוש גדול כיוון שעלות שחרורו 250 אלף אירו בלבד, והמטרה העיקרית שלו להגיע לאחת הקבוצות מאיסטנבול: פנרבחצ'ה, בשקשהיר, גלאטסראיי או בשיקטאש, אבל גם הקבוצות הגדולות בישראל בוחנות אפשרות לצרפו. מדובר בין היתר במכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל באר-שבע. יעד נוסף הוא הליגה האמירותית, בה שיחק בעבר באל-נאסר. משפחתו של סבע התאקלמה מצוין בדובאי, וגם מדובר בליגה עם רמות שכר גבוהות, ולכן בשבועות הקרובים יחליט סבע אם להישאר בטורקיה או לחזור לישראל או לאמירויות.