נבחרת ישראל עמדה במבחן התוצאה מול שתי נמושות הבית - בלארוס ואנדורה - אבל למרות שנראה כי היא בדרך לקרב ישיר מול רומניה על הכרטיס ליורו 2024 (מהמקום השני), לפחות לגבי היכולת שהציגה בשני המשחקים האחרונים - מדובר באכזבה ענקית.
אם מול בלארוס עוד ניכר היה שינוי במחצית השנייה, המשחק אתמול מול אנדורה (1:2) היה החלש ביותר של הנבחרת בשנים האחרונות. "שיחקנו נגד נבחרת שבאמת לא יודעת לשחק כדורגל", אמרו שחקנים בנבחרת. "אבל אנחנו לא טובים, זו הבעיה".
3 צפייה בגלריה
חזן והשחקנים
חזן והשחקנים
נקודות יש, יכולת פחות. חזן והשחקנים בסיום הניצחון על אנדורה
(צילום: עוז מועלם)
שש נקודות משני המשחקים האחרונים היו עמידה בציפיות, אולם התיקו הדרמטי של רומניה בשווייץ קלקל מעט את מצב הרוח. בטח כשישראל תתארח בבוקרשט בחודש ספטמבר במשחקה הבא. מי שצפוי לשוב להרכב לקראת המשחק המשמעותי הוא הבלם מיגל ויטור, ככל הנראה על חשבון רז שלמה שאמנם כבש, אך שוב הציג משחק הגנתי חלש.
"לא שיחקנו חכם וטוב, השגיאה גרמה לאובדן בטחון", אמר חזן שלא היה מרוצה מהיכולת של הנבחרת. "אני רוצה לשחק טוב יותר, כל פעם אומרים שבית כזה לא יחזור, אבל זה בית מורכב. ידענו שהמשחקים נגד רומניה יהיו החשובים".
3 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
שוב לא הרשים. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
נקודת אור. רביבו
(צילום: עוז מועלם)
חזן ביצע אתמול חמישה שינויים בהרכב, כשבין היתר העלה ב-11 את נטע לביא, שנראה כי המעבר שלו ליפן הוביל לירידה ביכולות שלו לעומת זו שהציג במכבי חיפה. דולב חזיזה, שנכנס כמחליף והיה הכי טוב נגד בלארוס, פתח והציג יכולת רעה ועצבנית. גם שון וייסמן אכזב. מי שהפתיע כשפתח ב-11 היה המגן השמאלי, רוי רביבו, שרק לאחרונה שיחק עם נבחרת הנוער במונדיאליטו. היום כבר ימריא עם אוסקר גלוך וליאל עבדה ליורו הצעירות.
חזן בחר שלא לפתוח עם גלוך, כשגם הכניסה שלו כמחליף בפעם השנייה ברציפות, לא השפיעה על המשחק. "לדבר בכל פעם שהוא צריך לפתוח בהרכב זה נחמד, אוסקר צריך להוכיח את עצמו", הסבירו בנבחרת.
"המשחק ברומניה לא יכריע את גורל הבית, יהיו אחריו עוד חמישה משחקים. אנחנו בלי יכולת, אבל עם תוצאות", אמר מנור סולומון, שכבש את שער הניצחון. אלי דסה הוסיף: "מי אנחנו שלא נשמח מניצחון? הכל קשה בבית הזה".