המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, ההולנדי ילה חוס, שהיה אמור לסיים את תפקידו ביוני הקרוב, יעזוב אותו באופן מיידי ויפוצה בשכר של חודש אחד בלבד. כך סוכם אתמול אחרי לחץ כבד שהפעילה עליו ההתאחדות.
בין הצדדים התנהל מו"מ מתוח. חוס רצה להישאר עד לתום חוזהו ולנסוע עם נבחרת הנוער למונדיאליטו באינדונזיה, כלומר לקבל עוד ארבע משכורות, כ־200 אלף שקל, יחד עם אחזקת רכב ודירה. בהתאחדות התעקשו שיסיים את תפקידו באופן מיידי, ואיימו לנכות משכרו את תקופת ההיעדרות שלו מהארץ בגלל סיבות אישיות. חוס כבר התבקש לפנות את הדירה ולהחזיר את הרכב.
2 צפייה בגלריה
ילה חוס
ילה חוס
צפוי לקבל תפקיד יוקרתי במיוחד, המנהל הטכני של הנבחרות באופ"א. חוס
(צילום: עוז מועלם)
חוס הבין עם בחירתו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות, כי הוא אינו מתכוון לממש את האופציה בחוזהו לשנתיים נוספות, וההולנדי צפוי לקבל תפקיד יוקרתי במיוחד, המנהל הטכני של הנבחרות באופ"א. "חיכיתי ואף אחד לא פנה אליי, אז אני צריך לדאוג לעצמי", הסביר המנהל הטכני לאנשי ההתאחדות.
בתקופתו בתפקיד הגיעה הנבחרת הצעירה ליורו ונבחרת הנוער לאליפות העולם. הוא הכניס שיטת משחק קבועה לנבחרות הצעירות, היה אחראי על נושא הדרכת מאמנים ושימש כחונכו של בוני גינצבורג, שאמור לרשת אותו בתפקיד. יוסי בניון העדיף להישאר רק כמנהל המקצועי של הנבחרת הבוגרת ולא להיות מעורב בנבחרות הצעירות.
2 צפייה בגלריה
ילה חוס
ילה חוס
בתקופתו בתפקיד הגיעה הנבחרת הצעירה ליורו ונבחרת הנוער לאליפות העולם
(צילום: יובל חן)
גורמים בהתאחדות אישרו: "הגענו להסכמה עם חוס כי הוא מסיים את דרכו ב־9 במארס".