אחרי ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים אמש (שבת), שהיה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפועל ת"א חוששת מירידת ליגה. האדומים עלולים למצוא את עצמם במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגה הלאומית, אם קריית שמונה תנצח הערב (20:15) את הפועל חיפה.
"הנס שהיה לנו במשחק הראשון בירושלים, שסגרנו ויצאנו למתפרצות וכבשנו לא חזר", אמרו במועדון. "אנחנו קבוצה חלשה מאוד, בעיקר לא מאומנת שרק מנסה לצאת למתפרצות ולא מניעה או מחזיקה את הכדור, ולכן ככה אי אפשר לנצח, רק במזל".
1 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ושחקני הפועל ת"א מאוכזבים
דן איינבינדר ושחקני הפועל ת"א מאוכזבים
חשש אמיתי מירידת ליגה
(צילום: עוז מועלם)
אחרי פגרת הנבחרת תשחק הפועל ת"א מול סקציה נס-ציונה, אותה היא לא הצליחה לנצח בשני המפגשים מולה העונה. "אם נפסיד גם לנס-ציונה, האמריקנים עלולים להתחיל לבנות את הכל מהלאומית", חוששים במועדון האדום.
בקבוצה העבירו שוב ביקורת על חיים סילבס, וינסו לנצל את השבועיים הקרובים על מנת להכניס את הישאם לאיוס לעניינים. "אנחנו כרגע הקבוצה במומנטום הכי גרוע בפלייאוף התחתון, אם סילבס לא יתעורר נרד ליגה".
אחרי שהאמריקאים שלחו מכתב לבעלים הנוכחיים, לפיו הבעלים הנוכחיים מחויבים להשלים עוד חמישה מיליון שקלים עד לסיום העונה ולהיות אחראיים על המחויבויות עד מאי. הבעלים הנוכחיים הבהירו כי מדובר בחלק מהליך דילול, לפיו האמריקאים ישלמו את החובות ובתמורה הם יגדילו את המניות שלהם.