עכשיו זה רשמי: הבלם בראיין פאסי חתם לשנתיים בהפועל ת"א עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף לסגל.
פאסי (25) שיחק בארבע השנים האחרונות בקבוצת שאמו ניור מהליגה הצרפתית השנייה, במדיה ערך 87 הופעות ליגה - מתוכן 19 בעונה החולפת. בעונת 16/17, כשהיה בן 19, ערך שלוש הופעות בליגה הצרפתית הראשונה במדי מונפילייה. כמו כן, הבלם ערך הופעה רשמית אחת במדי נבחרת קונגו - בחודש מרץ האחרון.
2 צפייה בגלריה
בראיין פאסי
בראיין פאסי
מצטרף להפועל ת"א. פאסי
(צילום: הפועל ת"א )


פאסי אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל ת"א. הגעתי היום לבלומפילד ואני יכול רק לדמיין איזו אווירה מחשמלת יש פה במשחקים. נרגש מאוד לפגוש את האוהדים שלנו, שמעתי עליהם רבות ואני מקווה שנחווה יחד הרבה רגעים מאושרים העונה".
האדומים חזרו הלילה ארצה אחרי שסיימו את מחנה האימונים שלהם בגרמניה - וכעת הראש שלהם לקראת משחק הפתיחה בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים.
2 צפייה בגלריה
מייקל ולקאניס מאמן הפועל ת"א
מייקל ולקאניס מאמן הפועל ת"א
"השגנו את המטרות שלנו במחנה האימונים". ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
המאמן מייקל ולקאניס סיכם את המחנה: "אני חושב שהשגנו את המטרות שלנו במחנה האימונים. מתחילת ההכנה לעונה שיחקנו מול שלוש יריבות חזקות במטרה להכין את השחקנים בצורה האופטימלית ביותר לליגה. השחקנים מבינים את צורת החשיבה שלנו כקבוצה ומשתפרים בכל יום שעובר".
ולקאניס הוסיף: "אנחנו עדיין בשלבים הראשונים של תהליך הבנייה שלנו. אני מאמין בהם וסומך עליהם. יש לנו עוד כמה משחקים בגביע הטוטו לפני שהדבר האמיתי יתחיל, נשתמש בהם כדי ללמוד ולהשתפר, כשהמטרה היא כמובן לנסות ולנצח בכל משחק. יש לנו מספר שחקנים בכירים שעדיין לא בכושר מלא, אבל גם זה ישתנה ועד כה אני מרוצה מהגישה ומהעבודה הקשה של השחקנים שלנו. הם הגיעו לעונה עם אנרגיה חיובית ואני מרגיש שאנחנו בונים פה קבוצה טובה".