בני סכנין צפויה לעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה בגין ביזוי ההמנון הלאומי - כך נודע לראשונה ל-ynet. עם זאת, למרות הסערה הציבורית ומעורבות של פוליטיקאים רבים, הקבוצה של סלובודן דראפיץ' אינה צפויה להיענש בחומרה וככל הנראה תספוג לא יותר מקנס כספי.
בכדורגל הישראלי זועמים על סכנין, וכך גם גורמים בכירים בהתאחדות בשל שריקות הבוז במהלך "התקווה" ועם עלייתו של מנשה זלקה, קשר הפועל חדרה, לכר הדשא. זלקה גויס מיד אחרי ה-7 באוקטובר ושירת במילואים למעלה ממאה ימים. "העיקר שאבו-יונס מתלונן אחר-כך על קיפוח, היו פה קריאות נגד ההמנון של ישראל ונגד חייל שמגן גם על העיר שלהם", אמרו בהתאחדות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(צילום: אלעד גרשגורן)
חדרה ניצחה 0:1 בזכות שער דרמטי של אלעד מדמון בפנדל בדקה ה-97. לאחר המשחק זלקה חגג עם דגל ישראל ואמר: "אם אוהדי סכנין רוצים לקלל שיקללו, אבל מה שהיה פה בהמנון זה בושה והם ביזו את ההמנון של המדינה, זה מכעיס מאוד, לא מעט לוחמי צה”ל נלחמים עכשיו והרבה משפחות אבלות, זאת בושה. מה שעשו לי לא מעניין, יש לי עור של פיל, אבל כואב לי על אנשים אחרים".
עוד הוסיף: "לא ציפיתי לקבל מחיאות כפיים, זה בסדר גמור, ואני זה לא הסיפור. הכי חשוב שיהיה שבוע טוב לעם ישראל". יש לציין שבאצטדיון העירוני בנתניה נכחו כ-1,600 צופים בלבד, וכאמור מדובר בכמות מועטה של אוהדים ששרקו בוז לזלקה.
2 צפייה בגלריה
חגג בסיום עם דגל ישראל. זלקה
חגג בסיום עם דגל ישראל. זלקה
חגג בסיום עם דגל ישראל. זלקה
(צילום: רועי כפיר, ONE)
לחבריו אמר לאחר מכן: "זה הניצחון הכי גדול שלי, שלנו, של העם. כל מי שמזלזל במדינה שלנו, לא ראוי לחיות בה וחייב להיענש". בחדרה לא נשארו אדישים ואמרו: "מי שמבזה את ההמנון, את צה"ל ואת המדינה משלם במזומן. מנשה זלקה הוא גיבור לאומי, פסל בכדורגל שלנו. כל המדינה תומכת בו, אוהבת ואחריו, חוץ מבני סכנין שצריכה לעשות בדק בית ולהתבייש ".