ערן זהבי חוזר למדים הלאומיים, ולשם כך היה צריך להתגמש. החלוץ בן ה-36 עמד בשלושה תנאים, שסללו שוב את דרכו למדים הלאומיים - בתום פגישה הבוקר (רביעי) עם המנהל המקצועי יוסי בניון. הראשון, זהבי היה צריך לפנות בעצמו לצוות המקצועי של הנבחרת - בניון והמאמן אלון חזן. השני, להסכים לישון בחדר זוגי (כמו יתר שחקני הנבחרת). השלישי, להתנצל פומבית על דבריו האחרונים כנגד השניים.
וזהבי עשה זאת. אחרי שהחלוץ היה משוכנע שיש רצון מצד בניון וחזן לזמן אותו שוב לסגל, הוא יזם שיחה עם המנהל המקצועי, בה הבהיר כי הוא מעוניין לחזור לנבחרת ללא תנאים מוקדמים אותם הציב בעבר. בהמשך התקשר השחקן גם לחזן, ופרסם פוסט ברשתות החברתיות בו התנצל על דבריו האחרונים.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
חוזר לנבחרת. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"נאמרו דברים בשעת כעס וכאב שלא היו צריכים להיאמר ומוטב היה שלא ייאמרו, עכשיו זאת העת לאהבת חינם ועשייה משותפת, ללא תנאים", כתב זהבי. "תמיד הייתי גאה ללבוש את מדי נבחרת ישראל, לשמוע את שירת התקווה ולתת את כולי למען הצלחתה. אני שמח על הנכונות של יוסי ואלון להתחיל הכל מחדש ומאמין כי יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות נתמודד בהצלחה עם האתגר המקצועי הלא פשוט שנכפה עלינו בלוח המשחקים".
בהתאחדות דיברו על שיחה טובה, שמרביתה עסקה אמנם במצב המדינה והמלחמה הכואבת, אולם זהבי הגיע - בניגוד לשתי הפגישות הקודמות שכללו חילופי דברים קשים בין הצדדים - עם מסר ברור שהוא רוצה לשוב ולעזור לנבחרת לעלות אותה ליורו. "לא הייתה כל מטרה להשפיל את זהבי, הובהר לו שהוא חייב להתנצל, אחרת הוא לא ישוב לנבחרת. הוא עשה את זה ברשתות החברתיות שלו ובהודעה הרשמית של ההתאחדות", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
פגישה באווירה טובה. בניון
(צילום: עוז מועלם)
הפוסט של זהבי
מבחינת המאמן אלון חזן זהבי הוא חיזוק מקצועי משמעותי, כאשר בנבחרת בכל מקרה התכוונו לזמן סגל רחב של 30 שחקנים בשל לוח הזמנים הייחודי שתעבור הנבחרת בחודש הבא: ארבעה משחקים תוך 10 ימים - מול קוסובו (12.11), שווייץ (15.11), רומניה (18.11) ואנדורה (21.11).
כל המשחקים יתקיימו בחו"ל, והנבחרת תחסר כמה שחקנים משמעותיים: מנור סולומון, ליאל עבדה ודולב חזיזה. חזרה של עומר אצילי וביברס נאתכו לא על הפרק.
פורסם לראשונה: 14:23, 25.10.23