אוהדי הפועל באר-שבע חזרו לחייך אתמול (ראשון) אחרי ה-0:1 הביתי מול בני סכנין, שהיה ניצחון הליגה השני ברציפות. רותם חטואל, שנמצא בכושר נהדר, שוב כבש וגרם לכמעט רבבת צופים לחזור הביתה שמחים ומרוצים.
אמנם המשחק הוכרע רק על חודו של שער, אבל בבאר-שבע היו מרוצים מאוד בגלל מספר המצבים שהיו במשחק – 16 איומים שהיו על השער, אחד מהם חדר לרשת. "אני שמח מהשער הנקי ומכמות המצבים שיצרנו בשתי המחציות ועל כך ששמרנו על שער נקי", אמר המאמן אליניב ברדה בסיום.
בצוות המקצועי מרגישים עכשיו היטב את הלחץ לשלב יותר את חטואל, שהפך לסוג של ג'וקר שכבש כבר שבעה שערים בכל המסגרות העונה (שניים בליגה וחמישה באירופה). חרף זאת הוא לא שחקן בטוח בהרכב. "להגיד שמגיע לחטואל לשחק יותר זה הכי קל, אבל צריך להסתכל גם עם מי הוא מתמודד על חולצת ההרכב", אמרו בסביבתו של ברדה, והצביעו על החלוצים תומר חמד, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל ואיתי שכטר ובנוסף אליהם דור מיכה ורמזי ספורי, שגם הם נלקחים בחשבון למרות שהם משחקים לפני החלוץ או באגפים.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל
(צילום: הרצל יוסף)
חטואל פתח שלוש פעמים בהרכב בחמשת משחקי הליגה של באר-שבע, אך בשלושתם הוחלף ובפעמיים האחרות הוא לא פתח ונכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. "הרבה פעמים אני נאלץ לעשות רוטציות כי השחקנים באמת עייפים, המעברים בין שני המפעלים הוא לא פשוט", הוסיף ברדה.
הפועל באר-שבע איבדה את רמזי ספורי, שסובל ממתיחה והוא גם לא יעמוד לרשות הנבחרת במשחק בסוף השבוע מול אלבניה.