מכבי חיפה נותרה אתמול (שבת) הקבוצה היחידה בליגת העל עם 100 אחוזי הצלחה. הירוקים ניצחו 1:3 את נס ציונה והם עם 12 נקודות מ-12 אפשריות. כל זאת לפני המפגש הנוצץ ביום רביעי בסמי עופר מול לאו מסי, ניימאר, קיליאן אמבאפה ופ.ס.ז' בליגת האלופות.
עומר אצילי כיכב שוב עם צימד ומחזיק במאזן מטורף העונה: שישה כיבושים, שני בישולים ומעורבות ישירה בשמונה מתוך עשרת השערים שהירוקים כבשו בארבעה מחזורים. "אצילי הוא השחקן הישראלי הכי טוב בישראל בפער, וזה מוכח שבוע אחרי שבוע. הוא מנהיג, ווינר ומשדרג את עצמו ואת הקבוצה. אין ספק שזכינו בכוכב כדורגל", החמיאו לו במועדון.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
ברביעי הוא כבר כאן. מסי
(צילום: AFP)
ההכנות למשחק השני בליגת האלופות מול פ.ס.ז' וסוללת הכוכבים שלה יחלו היום באופן רשמי. מעבר להתרגשות הגדולה בקרב הקהל, ברק בכר צפוי לפתוח לראשונה במשחקים באירופה עם אצילי בהרכב, ככל הנראה על חשבונו של דין דוד.
הטירוף למשחק בשיאו, לא רק עבור הקהל, אלא גם אצל הספסרים, שדורשים עבור כרטיס אלפי שקלים. גם ברחבי הרשת כבר נמכרים כרטיסים בסכומים שמתחילים במחיר של 2,500 שקל ומגיעים ל-18 אלף שקל (!).
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
"גם אם היה לנו אצטדיון עם 80 אלף מקומות, הוא היה מתמלא"
(צילום: עוז מועלם)
אחד האוהדים סיפר: "גם אם היה לנו אצטדיון עם 80 אלף מקומות, הוא היה מתמלא. אני מוכן לשלם 2,000 שקל על כרטיס למשחק".
בעניין אחר: במכבי חיפה יעשו בדיקה מעמיקה מול גורמי המשטרה לתקרית שהתרחשה אתמול עם מחמוד ג'אבר, שנאזק ונעצר מחוץ לסמי עופר בגלל ויכוח על תו חנייה. הקשר שוקל להגיש תלונה במח"ש ותביעה אישית באמצעות עורך דינו.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
"כוכב כדורגל". אצילי
(צילום: גיל נחושתן)

נס ציונה: מעמדו של ניר ברקוביץ' יציב

מהעבר השני, נס ציונה אמנם הציגה יכולת משופרת מהמחזורים האחרונים, אך עדין ירדה מסמי עופר עם הפסד צפוי.
מאמן נס ציונה ניר ברקוביץ' אמר: "אני גאה בשחקנים שלי, הם באו לעבוד ולתת מלחמה, אבל יש פערים בין הקבוצות. לא לקחנו נקודות, אבל אם נמשיך ככה נוכל לקחת אותן מול הפועל ת"א".
למרות שהקבוצה עוד לא צברה נקודה אחת, מעמדו של ברקוביץ' לא התערער ובמועדון מאמינים שבמחזורים הבאים הסיפור ישתנה. אלמוג בוזגלו סיכם: "יש אכזבה, לא אשקר. לצערי נענשו במחצית השנייה ויש תחושת פספוס. הפנים קדימה ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים".