בעקבות האור הירוק שנתן יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לצוות המקצועי של נבחרת ישראל, הוחלט שם לזמן את עומר אצילי לסגל למשחק החשוב מול אלבניה בעוד שבועיים במסגרת ליגת האומות.
בראיון הבוקר (ראשון) ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet אמר חסון כי ביצע בדיקה מול הפרקליטות ולאחריה החליט שאין מניעה מלזמן את אצילי, למרות ההתכתבויות שנחשפו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". כזכור, לפני חודש וחצי, לאחר שנחשפו ההתכתבויות בפרשה, התקבלה בהתאחדות החלטה עקרונית לא לזמן את אצילי וכן את דור מיכה לסגל הנבחרת. עם זאת, בעקבות הבדיקות שביצע חסון מול הפרקליטות, ההחלטה הזאת השתנתה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
יקבל זימון לנבחרת. אצילי
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
ואכן, בסוף השבוע כבר התקבלה ההחלטה כי קשר מכבי חיפה יקבל את הזימון. מי שקיבל את ההחלטה היה בעיקר המאמן הלאומי אלון חזן, שבישיבה המקצועית הסביר כי אצילי הוא השחקן הטוב בליגה, נמצא בכושר נהדר וכבש כבר שישה שערים העונה. הוא החליט לזמנו לקראת הסגל שיפורסם בימים הקרובים גם לאור המחסור בשחקני התקפה.
לאור פרישתו של מונס דאבור, העובדה ששון וייסמן חזר רק לאחרונה מפציעה והכושר הנוכחי של ערן זהבי, חזן החליט, כאמור, לזמן את אצילי. החוסרים הרבים בסגל עשויים להוביל להתבססות על שחקני מכבי חיפה, שיקבלו קרדיט בשל ההצלחה והעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
עוד הוחלט כי מי שעוד צפוי לקבל זימון הוא דורון ליידנר, שלא יוכל לשחק עד ינואר באולימפיאקוס, יחד עם אלי דסה שעלה לשחק שלשום כמחליף בהפסד של דינמו מוסקבה לסוצ'י בליגה הרוסית.