לאחר שהפסידה אתמול (ראשון) 2:1 להפועל חיפה והסתבכה קשות בתחתית, הפועל חדרה החליטה להיפרד מהמאמן מנחם קורצקי, ולמנות כמחליפו את אקס הקבוצה ניסו אביטן. שני משחקים בלבד נותרו לחדרה עד לסיום העונה - בחוץ מול בני סכנין ובבית מול הפועל ת"א - אך היא רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום, ולאור המצב החליטו המנהל המקצועי אורן גולן, המנכ"ל אלי דגני והמנהל איציק טפירו כי אין מנוס מלבצע זעזוע בעמדת המאמן.
מי שחתם כאמור כמחליפו הוא אביטן (51), שאימן אותה מ-2017 עד 2019. הוא עלה איתה מהליגה הלאומית ובעונה הראשונה שלה זה 40 שנה בליגת העל הגיע איתה לפלייאוף העליון וחצי גמר גביע המדינה, לפני שעזב לטובת הפועל ת"א, איתה נכשל. לאחר מכן הוא אימן גם את הפועל רעננה ובני סכנין, וקבוצתו האחרונה הייתה בני יהודה, אותה הדריך בעונת 2020/21.
1 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי ניסו אביטן
מנחם קורצקי ניסו אביטן
קורצקי (מימין) ואביטן
(צילום: עוז מועלם )
"מנחם הוא אחד המאמנים הכי טובים שעבד במועדון, אולם הגענו למסקנה כי לאור המצב עלינו לשנות אנרגיות ואולי לשנות את הקארמה סביב הקבוצה", אמר גולן. "אנחנו מודים למנחם ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". קורצקי התחיל את העונה בעירוני קריית שמונה, ואחרי שפוטר ממנה חזר לחדרה, אותה עזב בקיץ. הקדנציה השנייה שלו בחדרה הסתכמה ב-12 משחקי ליגה, בהם השיג 10 נקודות מ-36 אפשריות.
פורסם לראשונה: 12:40, 01.05.23