לא מעט גבות הורמו שמכבי נתניה הודיעה על מינויו של בני לם למאמן הקבוצה. אמנם מדובר באחד הסמלים הגדולים של המועדון, כזה שזכה עם הקבוצה בתארים בימים היפים שלה, גידל שחקנים רבים במחלקת הנוער אבל בפועל מעולם לא הצליח ברמה של בוגרים.
אבל הבעלים אייל סגל החליט ללכת על המהלך אחרי פתיחת העונה הנוראית תחת ריימונד אטוולד, והאוהדים תומכים בהחלטתו.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(צילום: אורן אהרוני)
אחר הצהריים (חמישי) דיבר לם לראשונה מאז מונה לתפקיד: "כשקיבלתי את הפנייה, בשנייה הראשונה לא חשבתי שאבוא כי הייתי בבית טוב (מחלקת הנוער של מכבי חיפה). אחרי שראיתי שרוצים אותי פה, מההנהלה לקהל ועד השחקנים, החלטתי שאני הולך על זה. אני סומך על כולם שנתחיל דרך חדשה".
עוד אמר לם: "אבא שלי היה שרוף על מכבי נתניה. זה היה החלום שלו שאהיה שחקן של הקבוצה ואם הוא היה יודע שהיום אני מאמן את הקבוצה הוא היה מתהפך בקבר. חשבתי על אבא שלי כשקיבלתי את ההצעה, וגם הילדים התחילו לדחוף וזה עשה לי טוב. אני מקווה להחזיר לקהל הנפלא על המגרש. אני מכיר את ה-DNA של האוהדים האלה ויודע מה הם רוצים. אמרתי לשחקנים שהם יתנו את ה-100 אחוז, זה קודם כל".
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
לם במסיבת העיתונאים
(צילום: אורן אהרוני)
על העובדה שמעולם לא הצליח ברמת בוגרים, אמר לם: "אני יכול להגיד לכם שאימנו מולי הרבה מאמנים בנוער שהפכו למאמנים מצליחים בבוגרים - רוני לוי, רן בן שמעון וגיא לוזון. הם שיחקו נגדי עם הקבוצות שלהם ומשם הגיעו לבוגרים ונהיו מאמנים מצוינים. הייתי מרוצה מהדרך שלי בנוער, והיום אני מרגיש מוכן לאמן את מכבי נתניה. ימים יגידו. אני רואה את העתיד שלי מובטח. דאגתי שאם משהו לא ימצא חן בעיני ההנהלה בסוף השנה הם תמיד יוכלו להגיד לי אם זה מתאים או לא".
למאמן החדש לא יהיו יותר מדי ימי חסד. כבר בשבת (20:30) הוא מארח את מכבי תל אביב, מחזור לאחר מכן מתארח אצל מכבי חיפה וב-30 באוקטובר הוא פוגש את הפועל ב"ש. חתיכת טבילת אש. על המפגש נגד הצהובים, אמר לם: "המילה פחד היא לא בלקסיקון שלי. אני לא מפחד מאף משחק. על מכבי ת"א לא צריך הרבה לדבר, זו מכבי ת"א. בכל מקרה אנחנו נסתכל להם בלבן של העיניים ולא אופתע אם ננצח את המשחק. אני רוצה לקרוא לאוהדים. יותר מ-6,000 יגיעו אבל אני רוצה לראות אצטדיון סולד-אאוט, ושכולם יבואו גם בשביל בני לם, כי הוא נתן להם הרבה שנים טובות - שלוש אליפויות, גביע, זה לא הולך ברגל. מקווה שנצליח ביחד".