נבחרת ישראל תתארח ביום שבת (21:45) אצל נבחרת רומניה למשחק חשוב מאוד במסגרת המחזור החמישי של מוקדמות יורו 2024. שני שחקני הנבחרת, אשר בין היתר צפויים לפתוח בהרכב, עומרי גלזר וליאל עבדה, סיפרו היום (שלישי) על ההכנות לקראת המפגש.
עוד לקראת רומניה
עבדה אמר: "מי שנמצא בנבחרת הוא שחקן מספיק טוב ויודע את העבודה שהוא צריך לעשות. נשחק בצורה התקפית ואני מאמין שנכבוש שערים. יש לנו נבחרת מאוד מוכשרת, עם שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים, אבל גם אם ננצח וגם אם נפסיד לרומניה זה לא יקבע אם נעלה ליורו. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ורק בסוף נסתכל על מה שעשינו. המטרה שלנו היא לעלות ליורו".
1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
"יש רוח חדשה". שחקני נבחרת ישראל באימון
(צילום: שאול גולן)
"התחושות טובות, יש רוח חדשה בנבחרת", הוסיף שחקן הכנף של סטליק. "יש משימה חשובה ונבוא לעמוד בה בכל הכוח. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו, לא משנה מול איזו נבחרת ואם זה בבית או בחוץ, נבוא לעשות את הדברים שלנו. הצוות יכין אותנו בצורה הטובה ביותר".
גלזר הוסיף: "תמיד מרגש לבוא לנבחרת. פעם ראשונה שלי בתור ליגיוניור שזה יותר מרגש. כיף לחזור לחדר הלבשה שמדבר עברית. מודעים לחשיבות של המשחק מול רומניה, נגיע מוכנים ליום שבת. השחקנים הצעירים שהגיעו זה כיף גדול, יש פה עתיד גדול. בטוח שהם יכולים לעזור לנו".
על הקיץ האחרון באירופה ואפודת השוער הראשון בנבחרת: "שמעתי מה חזן אמר, זה מחמיא מאוד, אבל כל שחקן צריך לבוא לנבחרת ולהראות טוב, להוכיח את עצמך באימונים. ההצלחה של הנבחרת היא מעל הכל. שמח להיות פה".