מאוויס צ'יבוטה, שכפי שנחשף ב-ynet קיבל הודעה כי לא ייצא למשחקה של מכבי חיפה מול חאמרון ספרטנס בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, פגוע מאוד מההתנהלות של המועדון, ובסביבתו נטען כי שהוא קיבל את הבשורה בהודעת טקסט.
"לא יכול להיות שבלילה שלפני טיסה מודיעים לשחקן בהודעת טקסט כי הוא לא יגיע למשחק", אמרו בסביבתו של צ'יבוטה. "הבן אדם היה מוכן לטיסה, לא אמרו לי שום דבר. הוא קיבל מחמאות על סיום העונה שלו, ובזמן שמוציאים את כל שחקני הסגל, כולל צעירים מנבחרת הנוער או פצועים, רק הוא נשאר בארץ. אין פה שום דבר מקצועי, זה סתם תירוץ של המועדון".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה מאוויס צ'יבוטה
שחקן מכבי חיפה מאוויס צ'יבוטה
ראה כי האופציה המועדפת היא יציאה לחו"ל. צ'יבוטה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בשבוע שעבר נרשמו מספר עימותים בין צ'יבוטה לחזיזה, אך עדיין לא ברור אם יש לכך קשר להחלטה, אולם ברור כי המהלך החד צדדי נועד כדי להראות לו את הדרך החוצה. בית"ר ירושלם כלל לא על הפרק מבחינתו בגלל השכר הגבוה שלו והצורך בתשלום למכבי חיפה, ולכן נראה כי האופציה המועדפת היא יציאה לחו"ל, אלא אם כן אחת הקבוצות הישראליות תסכים להוציא סכומים גבוהים על מנת להביא אותו. אגב, גם חזיזה לא יצא למלטה על מנת לשהות לצד אשתו שכורעת ללדת.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, דיא סבע סיכם לחמש עונות וישחק במכבי חיפה, כשסעיף היציאה שלו יעמוד על שני מיליון אירו, בדיוק כמו זה של עומר אצילי שעזב לאיחוד האמירויות. סבע יחתום על החוזה שלו בימים הקרובים, ככל הנראה אחרי המשחק מול אלופת מלטה, זאת אחרי שהעדיף את ההצעה החיפאית על פני שלוש הצעות מטורקיה, ומצד שני לא קיבל את ההצעה החלומית מהאמירויות שהייתה טורפת את הקלפים. אחרי ההחתמה הצפויה של סבע, במכבי חיפה עוד רוצים להחתים בלם נוסף קשר אחורי במקום אבו-פאני כשצירופו של למין דיאק מאנקרגוצ'ו נמצא על הפרק.
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
יחתום על חוזה חדש בקרוב. סבע
(צילום: עוז מועלם)
המאמן מסאי דגו שיעלה מחר להופעת הבכורה שלו במכבי חיפה יפתח עם שלושה בלמים (עבדולאי סק, דניאל סונדגרן ושון גולדברג), כשמי שעשוי להחליף את חזיזה הוא מאור קנדיל. פרנצדי פיירו ששב מגביע הזהב יפתח בחוד לצד סבע, כשליאור רפאלוב יתחיל את המשחק על הספסל.