סקציה נס ציונה תארח מחר (שבת, 17:30) את מכבי ת"א ותנסה להרוס לה שוב את התוכניות. אחרי שבסיבוב הקודם הכתומים סחטו 1:1 בבלומפילד, אז עוד עם ניר ברקוביץ' על הקווים.
נס ציונה נמצאת במקום האחרון בליגת העל, לא ניצחה שבעה משחקים רצופים ומעטים מאמינים שזה יקרה דווקא מול החבורה של אייטור קראנקה. "אנחנו מודעים למצב שהקבוצה נמצאת בו, ולסיטואציה בטבלה", אמר המאמן שלומי דורה. "אנחנו יודעים שאף אחד לא סופר אותנו לקראת המשחק הזה ואף אחד לא נותן לנו סיכוי להישאר בליגה. אני חושב שזה עושה את הקבוצה הרבה יותר נחושה".
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
הכסא מתנדנד. דורה
(צילום: יאיר שגיא)
"הקבוצה התאמנה השבוע באינטנסיביות ועם המון אנרגיות. ננסה לצמצם את פערי האיכות מול מכבי ת"א בדברים שמסביב לכדורגל לא רק בכדורגל עצמו. המשחק הזה הוא הפתח שלנו להמשך. צריך להיראות בו טוב".
כזכור דורה, הגיע לנס ציונה אחרי עזיבתו של ברקוביץ', והוא עדין לא הצליח לרשום ניצחון מאז שנכנס לתפקיד, כאשר מאזנו עומד על 2 נקודות מתוך 21 אפשריות.
2 צפייה בגלריה
סקציה נס ציונה
סקציה נס ציונה
נס ציונה תצליח להדהים את מכבי ת"א?
(צילום: עוז מועלם)
לאחרונה מעמדו התערער ובמועדון שקלו להחליפו, אבל לבסוף הוחלט לא להמתין. אגב, במועדון הבהירו שלמרות שהוא פנוי כעת, ניר ברקוביץ' לא יחזור לקבוצה.
בצד המקצועי, דורה יחסר את אלמוג בוזגלו ואור אינברום, שהורחקו במשחק הקודם, ואת אור רויזמן, המושאל ממכבי ת"א, שסובל מקרע ברצועה הצידית.
יוסי גינזבורג צפוי לפתוח בין קורות השער על חשבונו של ניב אנטמן. כריסטיאן באטוקיו יפגוש את האקסית, בה לא ממש הצליח. דור כוכב, שחקנה של נס ציונה, סיכם: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ויודעים מה מצפה איתנו. המטרה להוציא את המקסימום מהמשחק".