לאחר שפרשה מרולאן גארוס במטרה להתרכז בבעיות הנפשיות איתן היא מתמודדת, נאומי אוסקה זכתה לתמיכה גורפת בקרב הספורטאים. אתמול (שני), אחרי משחק אחד בלבד בטורניר, אוסקה הודיעה שהיא לא מתכוונת להמשיך, והעלתה פוסט: "לא רוצה להיות הסחת דעת, זה הדבר הטוב ביותר עבור הטורניר, עבור יתר השחקנים ועבור הבריאות הנפשית שלי".
אוסקה המשיכה: "אני לא מרגישה בנוח לדבר בפומבי, יש לי גל של חרדה לפני שאני מדברת עם התקשורת, אני מאוד נלחצת ורק מנסה לתת את התשובות הכי טובות שאני יכולה". כזכור, אוסקה נקנסה על-ידי המארגנים ב-15 אלף דולר לאחר שסירבה לדבר עם התקשורת בתום ניצחונה בסיבוב הראשון.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
תמיכה מעולם הטניס. סרינה וויליאמס ונאומי אוסקה
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
נאומי אוסקה
נאומי אוסקה
נאומי אוסקה
(צילום: getty images)
סרינה וויליאמס, שעלתה אתמול בלילה לסיבוב השני, הביעה תמיכה באוסקה: "אני עצובה בשביל נאומי, הייתי רוצה לתת לה חיבוק כי אני מבינה אותה ומזדהה. כל אחד הוא שונה וכל אחד מתמודד עם הדברים אחרת. צריך לתת לה להתמודד עם העניין בדרך שלה, היא עושה כמיטב יכולתה".
מרטינה נברטילובה, טניסאית אגדית נוספת, גם תמכה: "אני עצובה עליה, מקווה שהיא תהיה בסדר. כספורטאים, מלמדים אותנו לדאוג לגוף שלנו, ואולי הצד המנטלי והרגשי נדחק הצידה. לא מדובר רק על קיום מסיבת עיתונאים, אלא הרבה יותר מזה. בהצלחה נאומי, אנחנו תומכים בך!".
הפוסט של נברטילובה
אוסקה גם זכתה לתמיכה מרפאל נדאל ואשלי בארטי, למרות שהם הבהירו כי לדבר עם התקשורת זה חלק מהתפקיד. קוקו גוף בת ה-17 צייצה: "אני מעריכה את הפגיעות שלך, תישארי חזקה".
הטניסאית גם קיבלה עידוד ממקום פחות צפוי - כוכב ה-NBA סטף קרי, שצייץ: "כבוד גדול, קיבלת החלטה מרשימה והחלטת לדאוג לעצמך כשאף אחד לא עשה זאת".
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(צילום: AP)
הפוסט של קרי
ז'יל מורטון, נשיא איגוד הטניס הצרפתי, שיחרר הצהרה בנושא: "אנחנו מצטערים ועצובים בשביל אוסקה, מאחלים לה רק טוב ושתחלים מהר. יש לנו מחויבות לטניסאים גם בצד המנטלי ונננסה לשפר את ההיבט הזה, כולל מול התקשורת".