בשבוע הבא, בין ראשון לשני (1:00), דני אבדיה יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי וושינגטון ויפגוש את ברוקלין של קווין דוראנט וקיירי ארווינג. אז נכון, מדובר רק במשחק הכנה והדבר האמיתי ייפתח ב-22 בדצמבר, אבל זה בהחלט רגע שהפורוורד הישראלי לא ישכח.
אבדיה כבר החל להתאמן עם הקבוצה ואפילו תיעד את עצמו קולע את הסל הראשון שלו באולמו הביתי בשנים הקרובות. בנוסף, חתם רשמית על החוזה שלו. הערב (שלישי) מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס דיבר לפני אימון הפתיחה הרשמי והחמיא לישראלי: "הוא התאמן בצורה נהדרת ושמר על רמה גבוהה, יש לו מוסר עבודה וזה מה שיגרום לו להשתפר. הוא הרוקי הכי להוט שראיתי והוא שמח להיות כאן איתנו".
החתימה הרשמית
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
מחמאות מהמאמן. דני אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה טס לארצות הברית
דני אבדיה טס לארצות הברית
דני אבדיה טס לארצות הברית
(צילום: אורן אהרוני)
ברוקס גם התייחס לתפקיד המיועד של אבדיה בקבוצה: "הוא יילחם על המקום בחמישייה עם אייזק בונגו וטרוי בראון, עמדה מספר 3 פנויה לגמרי. רוי האצ'ימורה יפתח בעמדה מספר 4, הוא הרוויח את מקומו".
המאמן גם דיבר על הכוכב ג'ון וול, שהיה פצוע בשנתיים האחרונות: "הוא מוכן לצאת לדרך. הוא טוב וחזק מתמיד. המהירות, הזריזות והיכולת שלו להתפוצץ נשארו אותו דבר, והקליעה השתפרה". על בראדלי ביל אמר: "האם הוא יעמיד ממוצע של 30 נקודות למשחק כמו בעונה שעברה? אני לא יודע. יהיה לו קשה בגלל כל הכישרון שהוספנו לקבוצה. הוא התלהב מאוד מהשחקנים שצירפנו, ומאלו שכבר היו בסגל. הוא בכושר שיא, אני אוהב את איך שהוא מתאמן".
ברוקס נשאל על כך שהוא נכנס לעונה האחרונה בחוזהו: "זה לא סוד שאני אוהב את הקבוצה הזו. הדברים הללו פותרים את עצמם בזמנם. אני נלהב לאמן את הקבוצה הזו וגאה לעבוד במועדון הזה, קיבלתי את כל הכלים להם אני זקוק".
צפו: הסל הראשון של אבדיה בקפיטל וואן ארינה
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
(צילום: AP)
אגב, וושינגטון הודיעה מוקדם יותר על החתמתו של הפורוורד אנתוני גיל (28), ששיחק בשנתיים האחרונות בחימקי מוסקבה והיה מועמד גם למכבי תל אביב בקיץ. האמריקאי כמובן מכיר את אבדיה מהמפגשים נגדו ביורוליג. בעונה הקודמת קלע 8.3 נקודות באירופה.