יוסטון מסתמנת כקבוצה הכי מעניינת ב-NBA במהלך הפגרה. אחרי הדיווח של שאמס צ'רניה, על כך שג'יימס הארדן צפוי להמשיך לעונה נוספת ברוקטס, הגיע הלילה (בין שבת לראשון), דיווח אחר שמקורו בספורטס אילוסטרייטד לפיו "המזוקן" נמצא על הכוונת של ברוקלין, שאף החלה בשיחות עם יוסטון לגביו.
הכתב, פרבוד אנסהרי, שמסקר בדרך כלל דווקא את הקליפרס, צייץ כי הגיע אליו מידע לפיו הנטס העמידו על המדף את ספנסר דינווידי, קאריס לברט, טאורין פרינס וג'ארט אלן, כאופציות לבחירה עבור יוסטון במסגרת טרייד אפשרי. בשלב זה שום דבר עדיין לא נסגר, אבל גם טרם נשלל. אם אכן צפויה לנו דרמה שכזו, היא תוכרז ב-22 בנובמבר.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן. בדרך למזרח?
(צילום: AP)
יוסטון עוברת טלטלה משמעותית בתקופה האחרונה, לאחר עזיבתם של המאמן מייק ד'אנתוני והג'נרל מנג'ר דריל מורי, שהצטרף לפילדלפיה. ווסטברוק והארדן הביעו את החשש שלהם מהכיוון אליו הולכת הקבוצה ובימים האחרונים דווח בארצות הברית כי ווסטברוק נמצא בדרך החוצה, כאשר שארלוט של מייקל ג'ורדן מועמדת לצרף אותו. הארדן מנגד, עדיין לא ביקש טרייד.
מה שעשוי לקרוץ להארדן הוא החיבור עם שניים מחבריו הטובים בליגה. עם קווין דוראנט הוא שיתף פעולה באוקלהומה וגם קיירי אירווינג נמצא עמו ביחסים קרובים.
2 צפייה בגלריה
ווסטברוק
ווסטברוק
ווסטברוק. ביקש טרייד
(צילום: AFP)
בעונה האחרונה, הארדן העמיד ממוצעים של 34.3 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים למשחק. הוא הוביל את קלעי הליגה עונה שלישית ברציפות, אבל זה לא עזר ליוסטון ששוב הודחה בפלייאוף, הפעם בסיבוב השני מול הלייקרס של לברון ג'יימס.